- 418 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÜZELE... GÜZELLEME
GÜZELE ... GÜZELLEME
Saygıdeğer duyarlı gönül dostlarım. Sevgiler ,selamlar ileterek güzele güzelleme konusunu paylaşıyorum. Teknoloji devrinin yaşandığı dönemde iletişimler daha da boyut kazandı. Çocukların, gençlerin, olgunların, yaşlıların ellerinde birer cep telefonu, kimi sever sayarsa, yıldızı barışırsa diyalog kurmayı ihmal etmiyor. Uzakta bile olsa kamera ile görüntüler yansıyabiliyor.
Saygıyı, sevgiyi benimsemeyenlerin eline ne verirsen ver yalnızlaşırlar. Allah bizlere öylesine güzel organlar lütfetmiş ki kıymetini çok iyi bilmeliyiz. Çok şükür gözlerimiz görüyor, kulaklarımız duyuyor, beynimiz odaklanıyor, midemiz hazmediyor. Kalbimizin küçük olmasına rağmen gönlümüzün de genişliği ile dünyaları içine sığdırabiliyor. Yüreğimizin sesine kulak veriyoruz.
Daima yaşlılığı düşünenler dünyadan umudu kesercesine kendilerini karamsarlığa itiyorlar. Elbette uhrevi alemi de eşit düzeyde düşünmek lazım. İnsanların hissettiği yaş gençliktir. Olgunluğunu bir ömür yaşasa da gözü yine gençlikte ki anıları hayal ederek süzgeçten geçirir. Bizler gençliğimizi yeterli yaşadık diyemeyiz. Çünkü bizim zamanımız da kısıtlamalar sınırsızdı.
Yukarıda ki cümlelerimde bahsettiğim gibi gençler gençliğini özgürce yaşamaktadırlar. Yaşasınlar gözüm yok ama sevgili değiştirenlere de karşıyım. Oğullar bizim evladımızsa kızlar da bizim evladımız. Hiç bir erkek kızların onuruyla oynamamalı, kızlarda sevdiğine sadık kalmalıdır. Daha önce ki yazılarımda da bahsettiğim gibi şıp sevdi aşklarla evlilik kısa sürüyor.
Kişi sevdiğine ömrünü adamalı, yüreğinin sesine kulak vermelidir. Gönül geniş ama kalbin kırıldığı taktirde gönlünün de fonksiyonu kalmaz. Sonuçta her iki taraf da zararlı çıkar. Sabretmeyi benimsemeyenler atalarımızın dediği gibi öfkeyle kalkıp zararla oturanlardır. Erkeğin hakları olduğu gibi, kadınların da hakları vardır. Sen gonca gülü dalından koparır, sol durursan suçlusun.!.
Her genç sevdiği kişiden güzel sözler duymak ister. Güvenini, itibarını da
ağzından çıkacak sözlerle, cümlelerle kazanırsın. Konuşmaların da kusurlu, pürüzlü, küfürlü sözler, cümleler kullanırsan kariyerini bir anda yıprata bilirsin.
Güzellik uzmanlarının dediği gibi çirkin kadın yoktur, bakımsız kadın vardır. Çirkin erkekte yoktur, bakımsız erkek vardır. Kişiyi olduğu gibi algılayalım.
Bazı kadınlar, hediyeleşmekten hoşlanır, bazıları da güven dolu iltifatlı sözlerden, manilerden, şiirlerden,şarkılardan,türkülerden hoşlanır. İçinizde o kabiliyet yoksa bile mevcut olanları eşiniz için değerlendirirsiniz. Sevgilim bu kaseti senin için aldım çünkü benim sana söylemek istediklerim bunun içine yerleşmiş. Bazende küçük sevgiyi, aşkı simgeleyen notları bırakabilirsiniz.
Sizlerin de sevgi akışınızı hızlandırır düşüncesiyle güzele güzelleme konuyu
yazılarımla, şiirlerimle paylaşmaya çalıştım. Gençlerimizin daima ufkunun açılması lazım. Her şeyin başında istikbal gelir işin olmadan eşi düşünürsen , gelirin olmadıkça sabrı tükenebilir. Tüm gençlere, vatandaşlarımıza sağlıklı ömür, çalışma hayatında da üstün başarılar diliyorum .Sevdiklerinizle kalınız.
***** G Ü Z E L S İ N *****
Paylaşmak istemem kimseyle seni,
İnatçı, kıskanç de tanıt sen beni,
Kavi giydiririm nazik bedeni,
Huyunda güzelsin bana özelsin.
Yüzüne baktıkça yüzüm yumuşar,
Beynim odaklandı seninle yaşar,
Bana ulaşmayı acele başar.
Ruhumda güzelsin bana özelsin.
Hakkında kötü söz diyemiyorum,
Davranışta kusur göremiyorum,
Nikahsız elimi süremiyorum,
Duygumda güzelsin bana özelsin.
Aşkını kulağa fıslamak tasın,
Gecemi, gündüzü süslemekte sin,
Vitamin vererek beklemektesin,
Kalbimde güzelsin bana özelsin.
Çiçek bahçesiyle çevrik dört yanın,
Zeki’nin arşiv de yaşıyor anın,
İltifatlı sözler istersen canım,
Gönlümde güzelsin bana özelsin.
***** GÜZEL YA *****
Kaderin cilvesi seni oyalar,
Bakarken düşüyor giden yayalar,
İçini bir döksen erir kayalar,
Tebessüm saçarsın ne güzel kızsın.
Tesettür içinde daha da güzel,
Bazı duyguların kişiye özel,
Seni düşündürür türkü ve gazel,
Bazende coşarsın ne güzel kızsın.
Merhamet dolusun seni anladım,
Elimden gelecek imkan sağladım,
Nice muhtaçlara çok kez ağladın,
Yardıma koşarsın ne güzel kızsın.
Gözlerin bakışı sanki bir nakış,
Hayali kurduğun birine yakış,
Kol kola giderken yapalım alkış,
Suskunca yaşarsın ne güzel kızsın.
Boyuna, endama hayranım hayran,
Hayırlı haber ver yaparız bayram,
Zeki’nin gönlünde oluştu seyran,
Engeli aşarsın ne güzel kızsın.
Ispartalı Zeki Çelik TÜRKİYE İLESAM il temsilcisi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.