- 1436 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
TACETTİN ABİ OKUL YANIYOR İZMİR’DEN BİR TAKSİ GÖNDERİR MİSİN?
Kendisi nasılsa bu yazıyı okumaz. O bakımdan rahat rahat diyebilirim.
Yaşlı kadını sabah sabah okulun kapısına doğru yaklaşırken görünce kalbim güm güm atmaya başladı.
Yahu amma da fesatsınız ha…Yaşlı kadınlara karşı özel bir ilgim olduğuna yordunuz hemen kalp atışlarımı. Değil efendim değil… Her ne kadar ismi lazım değil ama Hayat Işığı namıyla sitemizde benim kafa derimle iştigal eden malum hatun , bendenizin yaşlı hatunlara karşı bir zaafı olduğunu iddia etse de külliyen yalandır anti aç parantez ve dahi kapa parantez bildiririm.
Sevincimin ve heyecanımın sebebi tamamen farklıydı. Gelen yaşlıca bayan mutlaka bir öğrenci velisiydi ve de bu saatte okula geldiğine göre okula öğrenci kaydettirmek için gelmiş olmalıydı. Demek ki öğrenci sayım ikiden üçe çıkacaktı…Aman Allah’ım bundan büyük mutluluk olabilir mi? Ben diyim kelepir bulmuş Yahudi, siz deyin mal bulmuş Mağribi…İşte o hal üzre sırıtıyorum ki tandır kuzu kelle yanımda halt etmiş.
-Buyurun hamfendi hoş geldiniz. Safalar getirdiniz. Ne iyi ettiniz de geldiniz valla.
-Ah beyefendi ( yani ben oluyorum o ) yorgunluktan ayaklarıma karasular indi.
-Okulumuzu çok mu aradınız?
-Yooo..Ben okul filan aramadım ki.
‘’Ulan okul aramıyorsun da ne halt etmeye okula geliyorsun? Koskoca tabelayı da mı görmedin…’’ Demedim tabii ki.
-Okul aramadığınıza göre ne aranıyorsunuz? Pardon ne arıyorsunuz?
-Ev arıyorum.
-İyi de burası emlakçı değil.
-Ya çok yoruldum..Şurada oturup biraz dinlenebilir miyim?
‘’Dinlen anasını satayım..Zaten bende şans olsaydı anam kız doğurur ben de Eray gibi bulur bir Recep, hayatımı yaşardım…Yok anasını satayım yok…Bende bu şans varken kız olsaydım da garanti evde kalırdım.’’
-Yani gitti bizim 5.000 tl hayalleri desenize.
-Anlamadım.
-Boş verin hanımefendi. Siz buyurun dinlenin.
-Ya buraladan taksi de geçmiyor…Bir taksi tutacam ama ne gelen var ne giden.
-Hımmm ben isterseniz size bir taksi çağırabilirim.
-Size zahmet olacak?
-Reca ederim efendim ne demek…
Cep telefonumu çıkardım cebimden. Yaşlı bayanın yanında yaşı görünmemek için gözlüğü takmadım gözüme…Güç bela T harfini buldum. Listeledim telefon no larını…Taksi yazan yeri tıkladım.
-Alooo..Ya Akşam Lisesine bir taksi gönderebilir misiniz?
-Neeee?
-Bir taksi…Akşam Lisesine..Hani şu Sandra evlerinin yanındakine.
-Alooo
‘’Vatandaş sağır galiba…Anammmm…Dur ya..Bu aradığım taksi durağı değil..Onlar olsaydı ilkin ‘’ Buyrun Soyak-Yenişehir Taksi’’ derlerdi. Ulan iyi de ben kimi aradım ki?
Telefonu kapatıp tekrar açtım…Bu sefer taksi duradığını aramışım gerçekten de. Lakin durakta taksi yokmuş…Velhasılı kelam yaşlı bayana ( Şimdi burada olsa yolar beni..Aslında yaşça sanırım benden gençti ) bir taksi bulamadık. Lakin kafama takıldı…Ya ben kimi aradım?
Artık çaresiz taktım gözlüğü…Aranan no lara baktım ki ne görsem iyi? Ben meğer taaaa İzmir’den taksi istiyormuşum…Evet İzmir’den İstanbul’a..Taksi diye aradığım ilk numara bizim Taco Ağa’nın…Yani Tacettin Abi’nin( Tacettin Yıldırım ) numarasıymış.
Hayat Işığının şu anda ‘’ Yaşlılık işte ‘’ diye, Eray’ın ise başından geçen buna benzer bir olayı yazmaya hazırlandığından adım gibi eminim .)
Can abimi aradım hemen.
-Alooo abi ben Sami Biberoğulları…Bana İzmir’den bir taksi yollar mısın abim benim.
Abim, benim zıpırlıklarımı bildiği için hiç şaşırmadı. O da biliyor ki ‘’Samidir..Ne yapsa yeridir’’
Hani çok severim Tacettin abimi ama bir şeyine de çok kızıyorum. Neyine mi? Ben ona abi diyorum ama valla sesi benden çok daha genç…Hoş fizik olarak da genç ya…Neyse nasılsa yan yana gelmedik şimdiye kadar..O bakımdan benim karizma ve de dayanılmaz cazibe tehlikede değil.
Konuştuk can abimle…Hasret giderdik. O gün işte o enerji ile akşama, hatta gece yarılarına kadar neşe içinde geçti günüm. Hatta daha hâla maaşımı alamamış olmama ve dahası okulumuz yangın tehlikesi atlatmış olmasına rağmen dün hiç bir şey neşemi bozamadı.
Çok şükür bu sabah da iyiyim…Sabah okula gelince ilk işim Akşam Lisemizin Müdiresi Sevgi Hanım’ı aramak oldu.
-Alooo Sevgi Hanım… Yahu ben bu okuldan ayrılamayacak mıyım hiç…Ben gitmişim okulu yakmışsınız….Hayırdır?
-Ya Hocam sorma…Senin hasretine klimalar bile dayanamıyor..Sen gider gitmez hasretinden yandı klima…
Ah Tacettin Abi ah…Görüyorsun işte…Kavun tatlı ben naapıyım? Klimalar bile hasretimizden yanıyor. Haa bu arada? O yangında eğer ben olsaydım itfaiye diye yine seni arardım her halde o telaş içinde. ‘’ Okul yanıyor lütfen acil bir taksi gönderir misiniz ?‘’ diyerek.
Çok sağ olun canlar. Tacettin abim, Hayat Işığı’m, Eray’ım…Sevgi Hanım’ım…Tüm canlar...Çok sağ olun var olun…İyi ki varsınız…
YORUMLAR
ilahi Sami hocam, yazınızı okuyunca beni bir gülme aldı sormayın, çünkü aynı hatayı ben de çok yapıyorum. Sami'yi arayacağıma, Saliha'yı arıyorum ve sesi ne kadar da incelmiş diyorum:))
AKŞAM AKŞAM TEBESSÜME DOYDUM SAYENDE TEŞEKKÜRLER PAYLAŞIM İÇİN
Selam ve saygımla...
sami biberoğulları
Şaka şaka yaaa..Şimdi aklın karışmasın.
Selamve sevgilerimle.
Sayfaya bir daha bakayım dedim. Taksi ve itfaiye lazım mı diye. İzmir deki taksiciler ve itfaiye ekibi teyakkuzda zira:)) Birde ne göreyim benim yorumdan eser yok! E tabi göz görmezki '' yangından ilk kurtarılacak eşya '' dolabına koysun yazdıklarımı...Gel de şimdi '' Yaşlılık işte '' deme :))
Değerli Arkadaşım
Kayahan ın şarkısında dediği gibi, yolu sevgiden geçen herkes bir gün bir yerlerde karşılaşır...Bizler, kalpten kalbe köprü kurup kocaman sevgiler sığdırdık yüreklerimize, şiir ve dostluk adına...
İyi ki tanıdım sizi, iyi ki varsınız...
Selam ve sevgilerimle
sami biberoğulları
Bir gün karşılaşmaya gelince: Ya nasip..İnşallah o bir gün en kısa zamandsa gelir.
Sen de iyi ki varsın.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
ANSIZIN
Sizleri aynı paylaşımın içinde görmek beni daha mutlu etti. Tebessüm eksik olmasın inşallah.
Saygılarımla
hocam çok sağolunuz bizi yine güldürdünüz o güzel kurgularınızla beğenerek ve hepte gülerek okudum allahda sizleri güldürsün hocam kaleminize sağlık mizahda yaratıcılığınız daim olsun saygılarımla selamlar
sami biberoğulları
Çok çok teşekkürler.
sami biberoğulları
Sağ olun var olun.
Selam ve sevgilerimle
Müdür olunca bir haller oldu diyordum da ,değişmez Sami diyordum demek ki insanlar yanıla biliyormuş..
Tebrik ederim saygılarımla.
sami biberoğulları
Bizde bir söz vardır: Kırk yıllık Kâni, olur mu Yani. Olmaz elbette..Değişern bir yok çok şükür. Koltuklar, makamlar gelip geçicidir. Baki kalan dostluklardır ki o hiç bir zaman unutulmaz..
İhmalkarlığımın sebebi müdürlük filan değil. Yorgunluk de, rahatsızlık de, bıkkınlık de, ne dersen de eyvallah... Önemli olan karakter değişmesin ki çok şükür o konuda bir sıkıntı yok...
Allah razı olsun can Hocam.
Selam ve sevgilerimle
sami biberoğulları
Söz konus7u çok özel ve çok güzel bir insan olunca kalem kendiliğinden yazıyor..Benim çok da katkım yok.
Bana ve yazılarıma göstediğiniz vefa için size minnettarım. Çok sağ olun..Var olun...İyi ki varsınız.
Selam ve sevgilerimle.
Çok Sevgili Hocam
Ne şiş yansın ne kebap öyle mi? Öyle değil işte
Sen beni tanırsın, deli yanımıda bilirsin. Onun için nara mı atar gelirim oralara.
Heyyyyttt üleyyynnn deliyim gözü kara deliyim. Yakarım Roma'yı da yakarım, okulu da yakarım hatta İzmir'i de yakarım. Tamammı üleeeyyynnn
Seni de o İzmir'in kavaklarının dibine gömerim. Benden başka kimse ruhuna Fatiha bile okuyamaz. O zaman da Komtanım taksi değil itfaiye gönderir. Bu böyle biline.
Bana derler anınla şanınla Erdekli Şeytanköylü Eray dedim mi yaparım o kadar. Tamam mı oğlummm ona göre Hocammm :))))
Selam ve Sevgiler
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA tarafından 11/27/2012 1:48:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Ortada ne mangal var ne de mangal kömürü lakin sen şişli kebeplı bir yorum yapmışsın...Hani çok da şaşırmadım. Senin Roma'yı ya da İstanbul'u yakman için ille de mantıklı bir sebep oması gerekmiyor değil mi? Sırf sigaranı yakmak için bile yakabilirsin Koca İstanbul'u... Maksat heyecan olsun diye de yakabilirsin...
Haaa bu arada ''Erdekli Şeytanköylü Eray'' ın esamesi okunmuyor bu şehr-i İstanbulda...Burada ne şeytanlar var bir bilsen...
Selam ve sevgilerimle.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Sami Hoca ; gerçekten mizah denince akla ilk gelensin. Selâm verişin bile mizah senin. Sohbetinin tadına gerçekten de doyulmuyor. Zekâsı kıvrak derler böylelerine ama ben kalbinin temiz olmasının daha etkin bir faktör olduğunu iddia etmek, eklemek istiyorum.
Selamlar, sevgiler.
Fikret TEZAL tarafından 11/29/2012 10:04:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
İnsan insanın aynasıdır derler. Siz bana baktıkça kendi güzelliğinizi görüyorsunuz aslında.
Çok sağ olun var olun.
Selam ve sevgilerimle.
çok iyi oldu. aceleyle beni araman yoksa normal araman biberoğulların yakışmazdı...birebir görüşmedik ama bu güzel insanı yıllarca tanımış gibiyim...kaleminin kıvraklığı bitmeyen kurgularını yazmadaki becerisini en çok kıskananlardanım...ben inanıyorumki...bulunduğu yeri neşeye boğan bir gün görülmezse hemen aranan... bal teknesi diliyle sevecen yüreğiyle hepimizin gönüllerinde taht kuran devasa iyi bir insan ve alabildiğince güzel insan ne diyebilirimki.... iyiki varsın iyiki bu defterde yazıyorsun....sağlıklı nice yıllar dilerim sabah sabah beni çok mutlu ettin sağol varol
sami biberoğulları
Günlük hayatımda aslında öyle çok da neşeli bir insan değilimdir..hatta beni çok yakından tanımayanlar hep suskun ve somurtkan biri olarak bilirler beni. Lakin bu siteye girince sanki reankarnasyon geçiriyorum..Ya ruhum bir başka bedene giriyor ya da bedenime başka bir ruh yerleşiyor. İşte beni tamamen bambaşka biri yapan o ruh, o nerji sizlersiniz ve elbette bu listenin en başında da sen varsın.
İyi ki varsın be abi...Allah seni başımızdan eksik etmesin.
Selam ve sevgilerimle.
Abi biz öyle bir zan içerisinde değildik okurken yazıyı,nerden çıkarmışsın okuyanların böyle vehmedeceğini anlayamadım.
Yok abi öyle bişey ya...
Biz valla ..yeminlen ...aklımızın ucundan biel geömeyecekti ki sen ....
Gelen taksiye baktın mı abi...Plakası 35 olmasın?
Olur abi yanlışlıkla ,hele sizin yaşlarda :))))
Genç yaşlarda olur yani bu şeyler...
Selam ve saygı ile .
Tacettin abime ayrı selam ve saygılar sundum.
:)))
sami biberoğulları
Ben inanıyorum sen öyle bir vehme kapılmazsın!!!!...Lakin var bazıları...
Aslan gibi delikanlıyım ne diye yaşlı başlı hatunlara ilgi duyayım ki di mi ama...
Telefon kısmına gelince: Eeee delikanlılık işte(!!!)Başımızda kavak yelleri, üzerimizde pembe bulutlar olunca oluyor bazen böyle hatalar.
Selam ve sevgilerimle.