- 882 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İKİ HECE
Hayat iki hece…
Düşüncelerim sınırlı… Boynum sırata bağlanmış, korkudan suskun… Sevemiyorum ya kimseyi! Ne umudum var, ne takatim kaldı şu uçsuz bucaksız toprak parçasında … İşin tezatlığı da burada zaten. Sessizlikte çare var. Gözüm kapalı, kalbim açık…
Suskun biçare … Ölüm her an kapıyı açıp merhaba diyebilir, çaresiz benliğime. Ama ölecek kadar bile halim yok. Şu zalim Dünyanın, zalim insanları vuruyor beni. Mazlumlar ise sömürüyor; zalimlerden de farkları yok gerçi…
Sevda iki hece…
Uzanıp tutunamayışımın sessiz çığlığı sardı, bedenimi… Duygusuz ve hoyrat geçen yıllarım, sorgusuz ve sualsiz dinleyişlerim, hiç bitmeyen beklentilerim… Gerçi artık hayallerim bile kısıtlı. Görüşüm kısa ama görünenler net, hatırladıklarım net. Ancak onları yönlendiren bir rüzgar, dindiren bir toprak var; bilen yok, düşünen yok, aslında yok üstüne yok…
Yokluk iki hece…
Benliğin duruşuna sessiz bir saygı, bir varlık muhasebesi, bir şaheser yansıması, çizgisiz bir kağıt ve beste edilmemiş bir şarkının sözleri… Belki de her şeyin soyut anlamlısı… Ve belki de… Ben yoklukta, boşlukta veya sonsuzlukta…
Yok olmaya devam edeceğim varlıkta…
Ayşegül Tokcan
01:30 – 06.06.2012
YORUMLAR
Onların bütün planlarını gerçekleşmesini sağla, en önemlisi onların inanmasını sağla,ve kendi tutkularına gülmelerine sağla,
Çünkü tutku diye adlandırdıkalrı şey,gerçek bir duygusal enerji değil,dış dünya ile ruhları arasındaki çatışma,
en önemlisi kendilerine inanmalarını sağla,onların çocuklar gibi çaresiz kalmalarına izin ver,çünkü zayıflık harika birşeydir,güç hiçbir şey değildir..STALKER(İZSÜRÜCÜ) FİLMİNDEN..aslında insanı ne kadar kolay ele veriyor..içimizdeki umut hiç sönmesin inşallah.
halit-ds tarafından 11/12/2013 11:58:11 AM zamanında düzenlenmiştir.