- 803 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ŞAHİNBEY BELEDİYE BAŞKANIMIZ MEHMET TAHMAZOĞLUNA/ADANA’DAN BİR TELEFON
Ahmet AYAZ
Bilgisayarımı önüme aldım yazı yazarken telefonum çaldı. Telefonumu açtığımda karşımda emniyetten emekli polis memuru Kemal TÜYLÜCE karşıma çıktı. “Sayın arkadaşım, facebookta resmine bakarken Şahinbey Belediyesinin önünde olduğunu fark ettik, ayrıca Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’ÜN NÜFUS Hüviyet kaydı görülüyor. Gaziantep’in Bey Mahallesi Nüfusuna kayıtlı olduğu görülmektedir. Yanımda beraber olduğumuz İnşaat Mühendisi Mehmet GÖNCÜOĞLU bana diyor ki; Peki bu hüviyet Gaziantep’in giriş ve çıkışında bir mermer taş üzerine niçin yazılmıyor? Üstelik sen bir gazeteci şair ve yazarsın. Bunu niçin gündeme getirmiyorsun? Bunu bu arkadaşımız benden soruyor” Dedi. Ben arkadaşlara gündeme getireceğimi söz verdim. Şimdi ilgililere duyuruyorum. Bu çok zor iş değil. Masraflı da değil. Bunu Şahinbey Belediye Başkanımız Sayın Tahmazoğlu’dan istiyoruz. Kalınca bir beyaz mermer taşın üzerine Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’ÜN Hüviyetinin yazılıp, Gaziantep’in giriş ve çıkışlarına konmasını. Umarım Başkanımız Mehmet Tahmazoğlu bu isteğimizi yerine getirir. Kendisine buradan selam SEVGİ ve saygılarımı sunuyorum.