Yüreğimin çocuk yanındayım..
Hasret gözlüm be.Yokluğuna hala alışamadım ya.Ne vardı gidecek:Kalsanda yıkılmayacaktı ki bu memleket.Kopmazdıda kıyamet.Neden hasreti söz sahibi ettin bu sevdamızda..
Bu gün yüreğimin çocuk yanındayım yine.Yağmurlu bir gün hüküm sürüyor gözlerinde.Bırakmış bütün oyuncakları bir kenara,hüzün işliyor nakış nakış o körpecik yüreğine.Ayrılık buydu demek.Her nefeste ölmek.Her sancısında kıvranmak ha.Bilsemdi bu kadar zor birşey bu meret ayrılık yaşamazdım ya.Gittiğin gün bitirirdim yaşamı biliyomusun.Ne bileyim tadmamıştımki ayrılığı.Hasret fırtınalarına yakalanmamıştımki.Tutunacak dal olmayınca fırtınalarda zalim ya.
Hasret gözlüm be.Hiç düşünmedinmi gittiğin yerlerden dönmeyi.Kuşları gördükçe özlemedinmi beni.YAda hiçmi görmedin bir bahçede açmış çiçek.Bizimde kuşlarımız vardı,sevgi kokan güllerimiz vardı hatırlamadınmı.
Bu şehir yüreğimde öksüz be hasret gözlüm.Gece olduğunda sokak lambaları bile yorgun be.Her köşe başında acılar pusuda.Karanlıklardan korkuyorum.Sen giderken sönmüştü bütün ışıklar.Evimin yolunu bile unuttum.Nerde sen gelirsen aklıma orda sabahlıyorum.Dizlerimin bağı çözülüyor.Adımlarım karışıyor.Tek dostum oldu gölgem ya.O da ben ne yaparsam onu yapıyor.Sıkıldım be.Konuşmuyor,Derdimi paylaşmıyor.Çok çaresizim be sen yanımda değilken.Günüm gün değil gecem gece.İnsan nefes aldıkça yaşar,ben her nefeste ölüyorum sensiz olduğu için. Hayata tutunmama yardım et.Ne olur bir cocuğu yetim bırakma.
Dön ya.İmkanın varsa dön.Bu gün çocuk yanındayım yüreğimin ne yalvarmaya utanırım ne ağlamaya.
Ve şunu unutma.Bu yüreğimdeki çocuk büyümez ,ben hep ağlarım hep ağlarım.Beni ömrümce ağlatma.İmkanın varsa dön.Bu cocuğun karnı aç.uykusuz sen gideli yemedi uyumadı.Açlığı sefaleti gördü,çöküntüleri tanıdı.Onun şehrine yağmurlar hep acıyla yağdı.
Her damlada uzak bir şehrin hasretini akıttı o çocuğun üstüne.Bu çocuk hiç kurumadıki be.
Ey hasret gözlüm.Sana yaralı bü yüreğimin seni düşünmekten büyümeyi unutan çocuk yanınndan yalvarıyorum.
Dön.
Hep ağladım gülücükler getir bana
Hep açtım elma şekeri getir bana
Uyumadım doğru dürüst uyumak istiyorum masal kitapları getir bana.
Dön allahın aşkına...