.....X.....
.....X.....
Yoksun sen…balkondayım yine sezen çalıyor. keşke diye devam ediyorum bende. Çok özledim seni.hemen görmeyi isterdim şu an şimdi şimdi. iyi bir şeyleri olalım isterdim birbirimizin…senden sonra uyumak isterdim. biraz gülmeyi… biraz dayanmayı..ne kadar mutluydum yanında… çok alakasız olacak ama nasıl sana desem… öyle güzelleştiriyorsun ki..içimden bilmiyorum kaç kere dedim x x güzel olabileceğin kadar…sadece sadece ben sevdiklerimle birlikte yaşayabileceğim bir evren inşa etmek istiyordum. ama öyle per perişan, yaralı bereli.. öyle un ufağım ki; kendimde birleştirecek bir güç bulamıyorum hemde birleştirilemeyecek kadar un ufak, perişan her şey.. x ben seninle yürümek bir çok şeyi paylaşmak isterdim.film izlemek isterdim.kitap okumak.. bazende okuduklarımı sana anlatmak şiir okumak birlikte kol kola dolaşmak ve seninle güzel olan her şeyi bir bakısı bir tutuşu paylaşabilmeyi isterdim… beş gün beş gece susacaktık, en güzelide bu olurdu sana birçok şey söylemek isterdim… x ben sana ne diyordum: “Ben bir ölü kadar sabırlıyım, sessizliği seviyorum derken yaşamın en erozyonlu kıyısında, korkutuyor beni bu söylemlerim.. ve sana en çok söylemek istediğim şeyleri söylemek isterdim ve lütfen yaptıklarımı yazdıklarımı görmezden gel demek isterdim senden ve tüm insanlardan isteğim budur böyle olursa arada bir saçmalayıp gitmem kolay olur söylemeye çalıştıklarım bağlantısız tekrarlar olur sandığın gibi yada sanmak istediğin gibi.. göğsümü gere gere söylüyorum, çok sıkıcıyım ben üstelikte iyi birisi değilim iyi deyince aklıma “candide geldi…bunları yazıyordum ve yazarken güldüm.. işte bir sürü şey söylemek isterim. sonra bir sürü şeyin söylenmiş olduğunu fark ederim. x sana şunu demeyi istiyorum şunu demeyi istiyorum. galiba insan ilişkileri denen şey bazı şeyleri görmezden gelmek, farkına vardığımız her ne ise fark etmemiş gibi yapmak, fark ederek düzelttiğimiz şeyin tekrarı diye açıklama yaparak devam etmek şöyle anlatayım desem ki sana iyi değilim,amaaan binlerce kez söyledin gibi bir şey ortaya çıkar hiç bir şey değişmiyor karşılığı olur, iste bu… sana şunu demek istiyorum… en kötü zamanımda aklıma gelen tek isim sen oldun hep Sonra ben bir gün hasta oldum.dayanılmaz bir istekle sana seslenmek istedim. ama sustum hiç sesimi çıkarmadım… bencillik yapmamak için öylece kalakaldım. sana benzememek için sustum görünen farklı olsa bile bizim birbirimizi aynı şekilde görmediğimize inanıyordum ortak olan değerlerimiz farklı duygularla da olsa aynı şekildeydi.. neyse… işte hayat yaşam akıp gidiyor ve en güzeli susmak.. sonra bir gün baktım ki aynı şeyleri söyleyip duruyorum sustum sonra, hep sustum… sustum hiç aramadım ve sana hiç yazmadım. neden yazmadım biliyor musun? çünkü ne söylesem ne yazsam öylesine olacaktı neyse.. işte dünya fa diyez sesiyle dönüyor, yasam akıp gidiyor,en iyisi susmak anlatıyordum sustum sonra hep sustum neyse biliyor musun yüzünün gülmesini istiyorum, mutlu olmanı istiyorum kendim için yalnız sen.. yalnızdım… yalnızlığımdan korktum… koluna girip sokak sokak dolaşabileceğim, yanında susabileceğiim benden hiç bir dileği olmayan adam ve ve ve .. sen bırakırken beni ben yine kolundaydım çünkü seni ortak ettim kendime… özledim demek mi bu…oysa ben dolambaçlı yollardan öyle yoruldum ki.. seni çok özledim. hakkaten çok mu özledim. şimdi bunda şüphem var.. ama günün çoğu zamanı aklımdaydın, bir çağrışım yada herhangi bir şey.. bazen sadece seninle konuşup sana anlattığım zamanlar oldu… öylesine sen varmışsın gibi sana…aynı dili konuşup anlaşılacağını sanmak gibi yada anlatmak ihtiyacı işte, öyle işte… yine diyorum ki sana x özledim ya ve yinede seviyorum seni… keşke bir şeyler yapabilsem senin için elimden gelenin fazlasını yapmak isterdim, hemde çok isterdim… en çok dinlemeyi isterdim seni uzun uzun.. günlerce dinleyebilirdim seni inan.Bu kadar sevilebilir miydi bi insan bu kadar sevebileceğimi bilmiyordum yada sevdire bileceğini yanında olmak ana rahminde olmak gibi bir şeydi insanların içinde olup bir o kadarda korunaklı.. dikkat et kendine… hoş çakal…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.