- 706 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İNANCI, AZMİ VE UMUDU ELDEN BIRAKMAMALIYIZ
Cafer KARAMAHMUT/Özvatan
Ülke menfaatlerini göz ardı edip, Çıkar uğruna satılıp benliğimizden ve ilkemizden taviz vermemeliyiz.
Hak, Hukuk ve Adaleti vicdanımızın merkezine yerleştirmeliyiz.
Ülke menfaati ve çıkarını asla göz ardı etmemeliyiz.
Arsız, hırsız, hortumcu,vurguncu, tüyü bitmemiş yetim hakkı yiyen soyguncu ve soysuzlarla önce ülkem ve ilkem anlayışı kapsamında yasal yollarla mücadele etmeliyiz.
Değerli okuyucular, Hayatımızın süreçlerinde birçok hadiselerle karşılaşabiliriz. Bu süreçleri aşmada Türk adaletine ve bilinen tüm hukuk kurallarına inanmalı, inancı, azmi ve sabrı asla elden bırakmamalıyız. İnsanlar eksikleriyle var olan ve yaratılmışlar içerisinde en mükemmel ve en şerefli bir varlıktır. İnsanlar, beşer şaşar olduğuna göre hayatın her alanında mutlaka eksileri ve artıları yani doğruları ve yanlışları olacaktır. Yeter ki inancı ve umudu elden bırakmadan birbirimize olan sevgi, saygı ve güveni zedelemeden sevgi ve saygı ortamında hayat mücadelemizi ve yaşantımızı devam ettirmeliyiz. Yaşamak umut, mücadele ve direnmektir. Bu kapsamda inanmış idealist insanların haklı davalarının önünde duracak hiçbir engel ve güç yoktur.
İnsanlar hem sorumluluk taşımalı, hem de umutsuz olmamalıdır. Halkın huzurunda başka, kapı arkalarında başka başka davranış içinde olmamalıdır.
Bazı seçilmişler seçimlerde el etek öpüyor, seçim bitti iş bitti diyor, aklınca seçmeni aptal yerine koyuyor. Önce hayır dediğine sonra EVET diyor. Bu davranış dürüstlükle bağdaşır bir davranış olamaz. Hele DOĞRUYU BULDUM DİYEN C. SATILMIŞ’A, ve insanım diyen hiçbir insana yakışmayan utanç verici bir davranıştır. İnsan doğru bildiği yolda inançlı ve şuurlu bir şekilde emin adımlarla belirlediği hedefe doğru yürümelidir. Ancak seçmenleri aptal yerine koyarak değil. Bu ilkesiz davranışın bedeli sandıklar meydana çıktığı zaman seçmenlerce medeni bir şekilde ortaya konulur. Şerefle bitirilmesi gereken en ağır görev hayattır.
Asil millet, Güçlü Devlet Büyük Türkiye... Cafer KARAMAHMUT Türkiye’nin Sesi Gazetesi İmtiyaz sahibi ve Yazı İşl.Md. Saygılarımla.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.