- 1030 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
DEVLET DENİZ NASILSA DEMİŞLER
Mutlu bir kadın ve de bir adamın evlatları idik tam bir yaşam serüveniydi grafiğinde alttan üste doğru çıtası yükselen,sevgiden bağlılıktan olabilir di tek nedeni.İstanbul Tahtakale idi merkez bizi doyuran bir yerlere vardıran o devasa şehir oraya gidiyor idi yapılan koli koli kağıt süsleri ...
Başka iş aramadık hiç babam amcam ortak kitapçı kırtasiyeci imiş eskiler de ve de cilt yapar imiş harika yapar idi hala saklıyoruz diyenleri duymuştum..
Sonra sı ise babamın hamlesiyle kağıt süs paket ambalaj işine giriştiler kendimizi hep bu işlerin içinde bulduk rengarenk öyle zevkli idi ki, bir dolu insan parasını kazandı, babam adımlarını korkmadan atan bir adam idi Nur içinde yatsın...Bir taneciğim benim..
Alın teri harika bir şey başka iş aramadık kendimize ama işte şimdi lerde
Konu devlet deniz yemeyen keriz denen argo terim vede uygulayıcıları senelerdir baştan aşağı giden grafiğinde...
Evimize girip çıkan babası milletvekili olan hanımefendi kocamdan maaş almak için boşandım demişti,ve bunlar yüzünden çöküş yaşayan devlet komik bir rakam sigorta maaşı ile yaşa der durmadan...
Haklı dedim bir yazıyı okuyup bence de maaşlar bu yüzden düşük başka geliri olmayan bir dolu insan var,herkesin evi barkı yok ki,kiralarda oturanlar var,ay sonunu denk getiremeyen bir dolu insanlar,aç şu anda aç...
Devlet bence kendi maaşı olup ta har hur babasından anasından alınan maaşlara engel olursa ancak en düşük maaş bin lira olur...
Bu kız doğru söylemişti,,haklı idi,durup dururken kimse isyan etmez di..Allah herkese helal lokmalar nasip etsin..desem de adaletsizlik üst düzeyde bu ülkede..
Kim atıp tutuyorsa iç isyanlarıdır aslında,sen ben o hepimiz kendimizi yargılıyorduk belki de kendi sahalarımızda...
HERKES KADERİNİ YAŞAR...diyorlar da başkaları çiziyor kötü kısımları galiba..
sevgilerimle...
YORUMLAR
Güzel bir anlatım konu da bizden ama buradaki en güzel ifade bizim evde de hiç hır gür görmedim dolaysı ile benim çocuklarımda öyle büyüdü hır gür bazen bir tarafın susması karşılığında yıllarca sus pus oluyor aslında hır gür olmalıymış....
ama sevgiyle