- 706 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
SAPIK VE KATİL
Bir gün akşam üzeri iş dönüşü anneme,kızımı almaya gittiğimde ;annem büyük bir korku ve telaş içinde
-"Kızım bu gün ne oldu bir bilsen "
-Hayırdır anne! ne oldu?
-Senin kız kapının önünde oynamak istedi.Bende onu kapının önüne çıkardım,arkadaşları ile evcilik oynarken,çöpçüler çöp toplamaya geldi,bir çöpçü senin kıza dikti gözlerini ayırmadan sürekli baktı.Korktum bakışlarından kızı içeriye aldım..
-Anne!benim kız güzel, sevimli herkesin dikkatini çekiyor..hem ne kötü niyeti olur ki yaşlı başlı çöpçünün?
-Valla, sen daha çok cahilsin kızım..neler oluyor sen onları duymadın hiç galiba...
O kadar çok yorgundum ki o gün..kızım için endişe duymadım.Ya da annemin dediği gibi çok cahildim.Hem kızım,annem,teyzesi ve dayısı tarafından korunuyor sevgi ve ilgi yumağı içinde büyüyordu.Bir kaç gün sonra üç yaşında bir çocuğunun kaçırıldığı,tecavüz edildikten sonra öldürüldüğü haberi yayıldı tüm şehre ve faili bulunamadı.
Ertesi sene bir kız çocuğu daha kaçırıldı,tecavüz edilmiş ve öldürülmüş bir halde kanal denilen yerde cesedi bulundu..ve faili bulunamadı.
Bir yıl daha geçti..Görümcemlere gitmiştik o gece yemeğe,masayı hazırlarken bir kadın çığlığı duyduk sokaktan "İnci kayboldu"diye bağırıp ;çılgın gibi soruyordu"İnci yi gördünüz mü ? "Duyan bütün insanlar İnciyi aramaya başladı.Kimi bisiklet,kimi motor,kimi at arabası kimisi de yürüyerek ellerinde çıralarla el fenerleri ile şehir dışına çıktılar.. aramak için polise jandarmaya haber verildi...İnci kaybolmasından dört saat sonra şehir dışında ağlarken bulunmuştu ve inci hiç zarar görmeden kurtulmuştu..Kaçıran bulunamadı...
Üç gün sonra bir kız çocuğu daha kaçırıldı.Tecavüz edilip,öldü zannedilerek bırakılmıştı kargılıkların arasına ,onun verdiği ifade doğrultusunda sapık katil yakalandı.. Dört yıl önce annemin bana korku ve telaş içinde anlattığı o çöpçü idi...
-
YORUMLAR
Her gördüğümüzü insan sanmak gibi bir yanılgıya düşüyoruz yazık ki...
Çünkü herkesi kendimiz gibi sanma şeklinde bir iyi niyet var içimizde...
Yaşam deneyimi daha fazla olan anneler kötü bakışları bizden daha iyi tanıyor.
Geçmiş olsun diyorum Sare Hanım...
Keşke o çocuğu tecavüze uğramış ve ölmüş kişilere de sadece "geçmiş olsun" diyebilseydim:(
gerçekse bu hikaye annenizin önsezileri çok şey görmüş.
Allahcümlesini sapıklardan korusun.
okunasıgüzellikte uyarıcı bir yazı.tebrikler.
sareyaprak
Ne yazık ki bu olay gerçek..Benim ve şehrimde yaşayan herkes bu olayı bilir.
Allah korusun böylelerinden çocuklarımızı..Saygılar,selamlar..
ne diyeyim bu allahtan korkmaz,
kuldan utanmaz, sapık hatta daha söylenecek çok şey var ama terbiyem müsade etmiyor. işte görün insanlar, duyun, insanlık ve insanlar böyle alçaldı tıpkı bir çöp kutusundaki çöp kadar ya da vazgeçtim, çöp bile değil hiçbir şey değil onlar. saygılarımla kardeşim.
yazalım ki böyle şeyleri bilinçler uyansın.
bebekler, çocuklar dünyanın en güzel en temiz varlıkları, böyle adice en iğrenç biçimde kirletilmesinler. açalım gözlerimizi dört hatta sekiz. kulaklarımız da her an gelecek bir seste olsun. tekrar saygı ve selamlarımla. allah razı olsun.
sareyaprak
Allah korumuş evladını, işte buna, his denir arkadaşım. Hele annelerin hissi hiç boşa değildir.
Çevremize, annen kadar ilgiyle baksak belki sapık katiller bu kadar rahat dolaşamayacaklar.
Tebrikler, sevgimle.