- 957 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ATATÜRKÇÜYÜM DİYORSUN
Atatürkçüyüm diyen bir çok insan var. Atatürkçü olan bayrağına ilkesine ülkesine sahip çıkmayan bir çok insan var. Aslında Atatürkçü olmayan Atatürkçü olduğunu sanan bir çok insan var. Atatürkçü olmak lafla bir iki cümleyle Atatürk’ümün aşkı sevgisi anlatılamaz. Hiç görmeden sevdik biz. Hiç görmeden inandık izinde yürüdük. Laf ettirmedik laf etmedik. Sen Atatürkçü olduğunu sanan zihniyet ne zaman Atatürkümü korudun? Ne zaman bayrağına ülkene topraklarına sahip çıktın? Tek bildiğiniz bu topraklardan bu toprakların kurucusunu silip atmak . Hiç bir zaman ATATÜRK’ÜM unutulmayacak . Her zaman kalplerde yaşayacak. Sen hiç on kasım’da ağladın mı o siren sesini duyunca için acıdı mı ? Atamın resimlerini görünce gözlerin doldu mu ? Hayır varsa yoksa ayyaş olduğunu söyle . Atanın Atamızın Liderimizin geleceğimizin kusurlarını örteceğin yerde ortaya çıkar. Onu küçümse sen Atatürkçü olduğun sanan zihniyet ne zaman saygı duruşun da durdun? Askerlerimiz şehit olunca gözüne uyku girdi mi ? Nasıl uyudun analarımız sabahlara kadar haykırırken hiç canın yanmadı mı ? Eğer birazcık vicdanın varsa elini vicdanına koy ve son bir kez daha düşün; ne zaman Atatürkü gerçekten sevdin özledin özlemle andın ? Şimdi söyle gerçekten ATATÜRKÇÜ MÜSÜN SEN ???
YORUMLAR
Atatürk'ün içki içmesi hiç te kusur değildi. O alenen herkesin içinde içti. Ama Ülkesine görevini tam yaptı. Şimdi bazıları gizli gizli içip, kendilerini melek ilan ediyorlar. Ayrıca da Memlekete zerre kadar hayırları yok. Yazınız için teşekkürler. Atatürk'ü seviyorum. Elinize sağlık..