Hayat Önizleme 18.11.2012 (Şizofzofs)
Öncelikle siz benim gibi olmayan insanlar merhaba...
Bugunki sacmalığım ise herkesin benden farklı oldugunu mutlu oldugunu hiç üzülmediklerini benim kadar kimseyi önemsemeyip üzülmedigini düşündüğüm için yazıcam .Sizce böyle düşünmek sizofren olmayımı gerektirir veya benim gibi düşünenler bilemeyeceğim kadar cokmu . Dış görüşün ve bizim tabirimizle ’tip’in çok önemli oldugu bu devirde ’tip’in olmazsa bi hiçmisin.
Kendimi asosyal olarak kabul ediyorum ve geçtigimiz Cuma günü yanıma oturan kız beni tanımadan ’bi hocama benzetiyorum seni hareketleriniz aynı dedi. Beynini kullanmak yerine başka bi tarafından sinyal alanlarda çoğaldı yani 24 saat bile görmediğin konuşmadıgın tanımadıgın bir insanı nasıl oluyorda hocana felan benzetiyorsun ben sizofren degilim ama bu kızın öyle oldugundan suanda eminim. Böyle fikiri olmadan konuşanlar cogaldı diğer gereksiz dusunceler gibi bunlarda......
İçimden geldiği gibi yazdıgım için sacmalayabilirim kusurlarım olabilir ama ben kimse gibi degilim değişik duygularım parmak izi gibidir belkide ama yaşıtlarım gibi olmadıgımı biliyorum bu dünyadaki amacımın sadece sevgili edinmek olmadıgını ask acısını çekmeninde zamanı ve sırası oldugunu düşünüyorum bilmiyorum yanşışmı doğrumu 18 yasındayım ve kendimi yaşlı hissediyorum bu kadar yarın görüşmek üzere ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.