- 620 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BİTMEYEN SEVDA...
Size bugün küçük bir yürekte devleşen bir sevdayı anlatacağım.Edebiyat sever dostlarım benim çocukluk sevdamı dinleyecekler..
Güzel bir bahar günüydü, yanılmıyorsam on yaşımın tüm çoşkusunu yaşadığım seneydi.Her sabah daimi görevim olan evin ekmeğini alma işini yerine getirmek üzere üç katlı ahşap evimizden çıktım.İçimde tarifsiz bir heyecan vardı. Kuşlar cıvıl cıvıl, babamın özenle yetiştirdiği güller tomucuk tomurcuk ve sanki tabiat gelin gibi süslemiş. Mis gibi bir hava.
Küçük mahallemizin dar yolunda o güne kadar hiç görmediğim şirin mi şirin mavi elbiseler içinde bana gülümseyen birşey duruyordu. Bu onu ilk görüşümdü.. o gün ona doya doya baktım bir gün benim olacağı hayali ta ozaman içime bir yangın gibi düşmüştü.. o günden sonra sürekli onunla ilgili birşeyler öğrenmeye çalıştım.sürekli ilgileniyordum acaba oda beni farketmiş miydi?
Şimdi onunla sizinde tanışmanızı istiyorum.1974 model bir wolkswagen evet benim akranım olan ve hayallerimde ki yerini hiç kaybetmeyen biricik sevdam.
Yıllar yılları kovaladı bende hayalimde günden güne büyüdü.Allah c.c bana artık ona sahip olabilme imkanını verdi.Hayallerim artık kendi elimdeydi istersem bir hayalim gerçek olabilecekti.Bu benim için alışılmış bir durum deyil, hayallerim hep o kadar uzak ve imkansız olduluar ki; bir hayal nasıl gerçeğe dönüştürülür hiç bilmiyorum.Bir sevdaya kavuşmak nasıl lbir mutluluk hiç tatmadım.
Şimdi dostlarım, ailem artık onun bana layık olmadığını benim daha iyilerine layık olduğumu söylüyorlar.Annem özellikle bir anne önsezisi ve yüreğiyle onun bana çok çektireceğini kendimi göz göre ateşe atmamam gerektiğini ve sevdanın karın doyurmayacağını söylüyor.Tabiri caizsse her kafadan bir ses çıkıyor.Tüm bunlara rağmen ben onu her gördüğümde o kimsenin beyenmediği sesini her işittiğimde kalbim heyecanla atıyor.Ve hayatım boyunca bana ilk kez sunulmuş bir hayalimi gerçekleştirme fırsatını değerlendirmek istiyorum.Ne istediğimi biliyorum fakat bunu nasıl başaracağım konusunda hep eksik kaldım.
Şimdi size soruyorum edebiyat sever dostlarım.İki gönül bir olunca samanlık seyran olur mu? Yoksa yine gerçekler hayallere galebe çalar mı? Ne dersiniz vazgeçeyim mi?
YORUMLAR
BEN BUGÜNE KADAR İSTEDİKLERİMİ HEP SONUÇLARI NE OLURSA OLSUN YAPMAYA ÇALIŞTIM VE ALLAH GERÇEKLEŞTİRME FIRSATI VERİRSE HAYALLERİMİ GERÇEKLEŞTİRDİM.NEMİ OLDU"GERÇEKLER HEP HAYALLERE GALEBE ÇALDI" ÇOK ÜZÜLDÜM ÇOK AĞLADIM...AMA BUNLARI YAŞAMADAN BİLEMEZDİM.SONUCU NEOLURSA OLSUN DİYEBİLECEĞİN BİR HAYALSE BU HEMEN GERÇEĞE DÖNÜŞTÜR VE GÖR....HAYALLERMİ GÜZEL GERÇEKLERMİ....