- 2482 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
SENİ BEKLEDİM GÜNLERCE
SENİ BEKLEDİM GÜNLERCE
Sadece bekledim… İçimde ip yumağı gibi katlanan özleminle…
Camın kenarına oturdum… Gündüzü gece geceyi gündüze iple çekerek, seher vakti gelmesini bekledim... Çünkü bir günü daha bitirmiş senin gelmeye yaklaşma zamanı, o mutluğu tatmak için… Fakat ne günler getirdi seni bana ne geceler…
Bir yandan akan gözyaşlarım yanaklarımı ıslatırken kızaran burnum senin gelmediğine isyanda… Gece kuşlarına anlattım seni ne kadar sevdiğimi özlediğimi. Sabahlara kadar dertleştik. Hakkında sohbetler ettik.
Kanadı kırık bir kuş geldi yanımıza haber getirmişti senden. Unutmuşsun sevgimizi. O mutlu günlerimizi hatırlamaz olmuşsun. Kıyım sız anlatmışsın Aşkımızı…
Oysa ben zincire vurmuşken sevgimizi, sonsuza kadar gelmeni beklemek ti hedefim… Tüm giriş kapılarım kapalı, Adına şiirler yazıp şarkılar bestelerken, benim biricik sevdam başka mekânlara çadır kurmuş. Kendine yeni bir dünya yaratmış, bu haberi duyunca öfkeden deliye döndüm sinirden elime ne geçmişse sağa sola fırlatmaya başladım. Elbette yersizdi bunlar. Aslına bakılırsa giden gitmiştir, geriye bakmamak gerekir. Fakat içgüdüleri insanın istem dışı öfke ve bazı durumlar yapmaya yöneltiyor. Aşk’ımız çok derin kolay unutulamazdı.
Bana bir jest yapar döner misin? Duydukların yalan dermişin?
Beraber ellerimizle yaptığımız evimize tekrar gelir misin?
Sen yokken evimize sessizlik hâkimiyet kurdu. GÜNEŞ dahi ısıtmaz oldu Odamızı… Hani şöminenin önünde dizime koymuştun ya başını, parmaklarımla saatlerce taramıştım siyah saçını… Sende fırsat buldukça gözlerime sıcak bakışlar atıyordun. Güzel sohbetle birlikte saatlerin nasıl ilerlediğinin farkına bile varamamışken, şimdi ben yalnız o şöminenin önünde, sensiz oturuyor ne dakikalar geçiyor nede saatler doluyor. Sen sıcağıma karışmış bir beden olmuşsun benimle.
Biliyorum sende beni unutamadığını gözlerini kapattığında benimle olduğunu.
Rüyalarını benimle süslediğini, içki kadehlerinde hep bana baktığını ve kendini o yüzden kaybettiğini. Bir kez gitmiş oldun, gurur meselesi yaptın. Geri dönmeyeceğini kendine… Sevgide gurur olmaz canımın içi, aşkta gurur olmaz sevdiceğim. Bir öfke uğruna çarptığın kapıyı güler yüzünle yumuşakça geri açabilirsin. Canım. Kurduğun düzenin geçici olduğunu sende farkındasın. Bizim ayrılalı kaç gecelerimiz ayrı geçti hiç hesapladın mı? Elele dolaştığımız ıssız sokakları düşün Be gülüm. Hiç hatıralarımız aklına gelmiyor mu?
Sahilde dolaşırken avazın çıktığınca seni seviyorum diye bağırmaların hala kulaklarımda çınlıyor. Ben gözlerine bakarak seni çok seviyorum demek istiyorum bitanem… Aşkın akışına kapılıp gidebileceği yere kadar gitmek istiyorum. Yarim. Hiç gelemeyeceğini düşünme ihtimali bile bir idam mahkûmuna döndürüyor beni. Çaresizlik girdabında boğuyorum kendimi…
Yanımda olmaman neyi değiştir ki güneşte benden uzakta AYDA
Ama hiç bir sabahım güneşsiz hiç bir gecem aysız geçmiyor, tıpkı yüreğim senden geçmediği gibi bitanem… Ölüm seni sevmekse ölümü tercih ederim.
Bu günümde yarınımda senin le var… Seninle doğacak seninle batacak güneşim. Yüreğimde adın yazıları silinmez umutlarım tükenmedikçe. Dilimde sayıkladıkça seni, al gelincikler yükseliyor yüzümün boz dağlarında.
Ayrılık rüzgârı estikçe yanar dağ yeniden alevleniyor içimde. Kara bulutlar almaya çalışırken yerini, Pembe bulutlar savaşıyor dudaklarımda. Haykırıyorum vuslatın baharına seni seviyorum seni seviyorum bir tanem. Sana hasret dağlarından karçiçekleri topladım. Kokumu sıktım yüreğimi koydum üzerine senin gelmeni bekliyorum bütün umutlarımı yitirmeden canımın içi.
GÜLŞEN Sarıoğlu 17.11.2012
YORUMLAR
Ben tüm geceler gelmeni bekledim ,seni dilendim..sağıma döndüm sen dedim soluma döndüm..
sen dedim..........gözlerimi tavana diktim..hayalini çizdim..seni bekledim,doğum yapacak anne endişesiyle..,tüm kavgalarımı unutarak seni bekledim...vadi aralarının meltemi beklediği gibi seni bekledim.............
Yüreğimi tokatlayan sancılarıma inat,.....................aldırış etmeden seni bekledim,sokaklarında kaybettiğim,düşlerime inat seni bekledim.................................................
Hep seni bekledim hep seni .....yüreğimdeki kavgalarıma inat,demir parmaklıkları hiçe sayarak seni bekledim...ordu bakışlarına inat bekledim...papatyaların bükük boynunun edasıyla bekledim...
Ben seni bir gülün kadifemsi yumuşaklığında bekledim ..Gecemi aydınlatan düşlerimden firar ederek bekledim..
Hep seni bekledim hep seni ,diledim.
.......................................................Seninle olabilmeyi bekledim,hep umut ettim..
...değerli kalem dostu ,tek kelimeyle muhteşemdi,,güzel yakarış güzel bir hayael,güzel duygulardı...////
umarım beklenen arzu edilen yol gözlenen,elini çabuk tutar..dileklerimle..kutluyorum...ve alkışlıyorum....saygılarımla..
LESKÜY NARUT tarafından 11/24/2012 12:34:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
gülşen sarıoğlu
gülşen sarıoğlu
Güzel bir deneme ancak bazı yerlerdeki cümle kuruluşlarında daha doğrusu bir konuyu ifade edişinde ufak tefek eksikler varsa da pek dikkat çekmiyor.
Örneğin cam kenarına deniyor bana göre pencere önünde olması gerekirdi
örneğin, pencerenin önüne oturdum uzaktaki dağlara bakıyordum.Yada kara,kara seni düşünüyordum gibi
MAKSADIM ELEŞTİRMEK DEĞİL,SADECE DAHA AKICI OLABİLMESİ ADINA ÖRNEK VERDİM,
TEBRİKLER GÜZEL DENEMEYDİ.
''Bir öfke uğruna çarptığın kapıyı güler yüzünle yumuşakça geri açabilirsin. Canım. Kurduğun düzenin geçici olduğunu sende farkındasın. Bizim ayrılalı kaç gecelerimiz ayrı geçti hiç hesapladın mı? Elele dolaştığımız ıssız sokakları düşün Be gülüm. Hiç hatıralarımız aklına gelmiyor mu?
Sahilde dolaşırken avazın çıktığınca seni seviyorum diye bağırmaların hala kulaklarımda çınlıyor. Ben gözlerine bakarak seni çok seviyorum demek istiyorum bitanem… Aşkın akışına kapılıp gidebileceği yere kadar gitmek istiyorum. Yarim. Hiç gelemeyeceğini düşünme ihtimali bile bir idam mahkûmuna döndürüyor beni. Çaresizlik girdabında boğuyorum kendimi…'' Böyle bir sevgiye alkış tutulur, dilerim kağıtta kalır...İçim burkulmadı burkulmadı dersem, dersem olmaz,Kaleminize yüreğinize sağlık,Sadece sustum....Selamalr
gülşen sarıoğlu
gülşen sarıoğlu
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HOCAM GÜZEL YORUMUNUZA SAYGILAR EFENDİM
dağlarından karçiçekleri topladım. Kokumu sıktım yüreğimi koydum üzerine senin gelmeni bekliyorum bütün umutlarımı yitirmeden canımın içi.
hasreti özlemi çok güzel anlatmışsın canım
harika anlatımdı
dinmesin gönül sesin
saygılar bıraktım sayfana sevgiyle gönüller dolusu
gülşen sarıoğlu
AYSE 09
sevgimlesin
güllerde sana olsun
Seven kalbin ümitle bekleyişi.
Severek okudum değerli arkadaşım.
Yürek sesiniz hiç susmasın.
Sağlıcakla kalınız...