- 771 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR ÜTOPYA SADECE
Hayat artık yasanılacak gibi degil, insanlar ne yapacagını Şaşırmış, kimi ekmek kavgasında kimi serserilik ,kimi menfaat peşinde kimi doğruluk kimi yalancı olmuş, kimi alim, bilinmez bir sona doğru gidiyoruz. Hayat bu olmamalıydı biz niçin yaşıyoruz sorusunu kimse kendisine sormuyor artık almış başını gidiyor kötülük; hiç mi iyi insan kalmadı. Dünyanın sonumu geldi, bu kadar kötülüğü yapmak zorunda mıyız niçin yaşıyoruz kötülük yapmak için mi? Dünya kimseye kalmaz bizden öncekilere kalmadığı gibi bize de kalmaz bir hiç uğruna kötülük yapmak zorunda mıyız ? Bir birimizi kırmak niye dünya malı için mi bu kadar şey alıp götürecek miyiz ahirete hiç mi insanlık kalmadı neden yaşanılmaz yapıyoruz dünyayı bunca eziyet niye dünyayı mı istiyoruz ? dünya malı için mi kırıyoruz birbirimizi barış içinde yaşamak varken bu savaşlar niye sizin olsun dünya size kalsın kötülükleriniz ama günahsız masum insanlara kıymayın daha hayatının baharındaki insanlara kıymayın yeni doğmuş çocuğa kıymayın sizinde çocuğunuz yok mu ? kıyabiliyor musunuz onlara : nasıl kıyamıyorsanız bu çocuklarada kıymayın bırakın onlarında yaşama hakkı olsun bırakın onlarda yaşasın; yaşayabilsin hayatı bu hakkı çok görmeyin onlara onlarda insan ne hristiyan ne müslüman ne Yahudi ne Ermeni ne siyah ırktan ne beyaz ırktan ne Asyalı ne Avrupalı ne Afrikalı nede dünyanın herhangi bir kıtasından diye ayırım yapmayalım onlara insan oldukları için insan olarak bakalım. biz nasıl insansak onlarda insan nasıl kendimize saygımız varsa bütün insanlara saygımız olsun umutlar bazen tükensede yinede umudumu hiçbir zaman kaybetmedim umarım ki bir gün bütün insanların eşit olduğu kimsenin başkasına zarar vermediği herkesin bir yaşama hakkı olduğu savaşların olmadığı temiz ve huzur içinde yaşanılabilecek bir dünya olsun …benimkiside bir ütopya sadece……
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.