- 551 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Merhamet etme bana...
Merhamet etme bana dünya. Sana öfkem bedenimi aşıyor artık. Avuçlarımı sıkarken çaresizlikten sen sakın aldanma farklı hayallere kapıldığıma. Tek isteğim olurdu tırnaklarımla topraklarını tırmalamak öyle ki avuçlarımda tutmak o kahrolası yaratılışımın aslını, hepsini avuçlarıma almak, sıkmak sıkmak ve yok edercesine parçalamak…
Ne kadar merhamet dilendim senden bir parça mutluluk için…
Soğuksun… En sıcak iklimlerinde bile esiyor acımasız bir fırtına. Tüm yollar felaketlere çıkıyor ve bıkmıyorsun sürprizlerden. Ya bu defa? Bir kez daha çıktım yollara ve bir kez daha dudaklarımdaki yorgunluğa rağmen gülümsüyorum tüm çabamla. Sunduğun gözyaşları kapatamıyor tebessümümü ve görmeni beklemiyorum senden ama sen yinede gör istersen… İşkencecisine sevgi dolu gözlerle bakan esirler gibi. Görecek misin, yoksa dudaklarımda solup gitmesini mi izleyeceksin? Küçücük bir sevgiye muhtaç solup giden sıfatım gibi…
Gözkapaklarım çöküyor gözlerimi açmamı istemiyor gibi. Kapanmak istiyor son kez açılmamak üzere lakin emanetlerim…
Tuzak kurma bana dünya, şu ömrümün son demlerinde. Bir yıkım daha kaldırmak zorunda bırakma ben bu kadar zayıf düşmüşken. Merhamet istemiyorum senden elbet ama alma hayallerimi. Tek tesellim seninle uzun zaman geçirmeyecek olmam. Naçizane bedenimi koparıp aldığım şehirler gibi, sendende koparıp alacağım hem bedenimi, hem ruhumu lakin emanetlerim…
Ne kaldı şurada teslim etmeme sanki. Hayır, üzülmüyorum sende kalmak zorunluluğuma artık çünkü biliyorum, çok az daha beraberiz. Ben senden giderken sevinemeyeceksin arkamdan ağlayan olmadığı için. Gurur duyamayacaksın kendinle ve arkamdan ‘vah vah gün görmedi’ diyenleri anlayamayacaksın. Zira ben öylesine mutlu olacağım ki. Sana bile sevgiyle bakacağım dünya! Yanılıyorsun, sen beni mutsuz edemedin. Bu benim seçimim. Sen yapmadın, yapamazsın! Basitsin dünya… Artık ben güçlüyüm senin inadına. Aşağılıyorum seni ilk kez ayaklarımla eziyorum yürürken. Seni en değerli sandığım günlerin bedelini yine sana ödetircesine. Lakin tuzak kurma bana bir kez daha. Bırak beni benimle ve bendekilerle…
Merhamet istemiyorum senden işte söylüyorum bir kez daha. Tek isteğim, topla tüm talihsizliklerini ve çekil önümden! Yolumu daraltma, kapatma bırak geçeyim. Teslim etmem gereken emanetlerim var her yanımda. Sonrası…
Sonrası; olmayacağım asla!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.