- 740 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Namaz Katar...2
Kapının zili ısrarla çalarken,Asuman Hanımın kalbi de küt küt atmaya başlamıştı.Hayırdır inş diye geçirdi içinden,kızı Ayşenin okuldan dönüş saatiydi ama kızı bu şekilde elini hiç çekmemesine zile basmazdı hiç...Acaba kötü bir şeymi olmuştu,Allah korusun diye mırıldandı,bildiği duaları okuyarak açtı kapıyı.Evet kızıydı gelen,ama yanında gülümseyerek bakan genç delikanlı Asuman Hanımın kalp atışlarını daha bir coşturmuştu...
Altıncı hisleri çok kuvvetli olan Asuman Hanım daha kapının zil çalmaya başlamasıyla kendisini kötü hissetmiş,eli ayağı titremeye başlamıştı.
Kızı hemen yanında duran genci göstererek
----Anne bil bakalım bu kim ?
Asuman Hanım sorunun cevabını vermek şöyle dursun ayakta zor duruyordu artık...Tekrar konuştu kızı...
----İçeri girelim anne sen sanki fena oldun gibi,diyerek koluna girdi annesinin,içeri buyur etti hala gülümseyerek olanları kapı önünde izleyen sürpriz misafirini de...
Ayşenin yardımıyla kendisini koltuğa zor bırakan Asuman Hanım,misafirlerine telaşlı bir bakışla kaçamak bir göz attı,evet evet bu genç çocuk herhangi biri değildi,görür görmez anlamıştı,birazdan yüreğinde kopacak fırtınaların hafif hafif esen rüzgarıydı içini böylesine ürperten...Tekrar baktı genc delikanlının sevgiyle kendisini izleyen gözlerine,gayri ihtiyari gülümsedi...Sesinin titremesine engel olamayarak
---Kızım misafirimiz kim ?derken bakışlarıyla misafirlerinin gülümseyen yüzünde donup kalmıştı adeta...
---Anne aslında seni alıştıra alıştıra söylemem lazımdı,ne olur pişman etme beni,sakin ol emi canım annem benim.
Ayşe annesinin yanına diz çökmüş,annesinin buz gibi ellerini oğuşturarak onu kaygılı bir yüzle izliyordu...Zaten bin pişman olmuştu,ani heyecanlara dayanamadığını bildiği halde nasıl böyle bir eşeklik yapabilmisti,alıştırarak söylemesi gerekirken alıp karşısına çıkarmıştı Furkan ı...
---Asuman Hanım başını arkaya yaslarken,elini tüm gücüyle sıktı,avuçları terden sırılsiklam olmuştu...Annesinin elini sıkmasiyla,yaptıgı sürprizin içinden çikılmaz bir hal almaya başladıgını anladığında artık çok geç olmuştu.Annesi bayılmiştı...