- 828 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
minik serçe
--------bugünü yaşamak istemezdim. canım o derece yandı ki, hislerimi içime attım. şimdi derin bir uykudasın. yarın bize neler getirir bilmem. keşke seni çepe çevre saran kollarım olsaydı. Ama kendi ayaklarının üstünde durman lazım. Bilemem güneş senin üstüne doğarken seni nelerin beklediğini. Zaten az bir zaman değil mi .seni tanıdığım. ayrılık erken geliyor. Bir çok şeyine hasret kalacağım. İlk adımların vardı, hayata tutunuşunla beraber. Ellerimi sımsıkı tutan ellerini özleyeceğim. Belki de kimse bu derece tutmaz ellerimi ne dersin?
--------Minik serçem seni ne çok sevdiğimi biliyorsun. Eminim ki sen de beni çok seviyorsun. henüz dile getirmedin ama sevilen anlar.... Bil ki bu dünya döndüğü sürece ve ömrümün yettiği kadar hep yanındayım. şuan 1,5 yaşındasın. dünyayı tanımıyorsun. Ama bugün ve daha önceki havale geirmelerin beni derinden etkiledi. Bu satırları hastanede baş ucunda yazıyorum. o güzel gözlerin kapalı dışdünyaya. kim bilir neler görüyorsun rüyanda. sana iğne yapan hemşilerei mi, yoksa bunun için emir veren doktoru mu? Büyüdüğünde senin için ne faydalı olduğunu anlayacaksın.
------------Az önce derin bir iç çektin. o tatlı bakışlarına kıyamam. sen benim herşeyimsin. seni seviyorum buğra......
SEN TAŞFIRIN ERKEĞİSİN UNUTMA
teyzen
zuhal