- 809 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HERKESİN AŞİFTESİ
İlk defa bir partide tanıştık,çok havalı ,gösterişli ve dekolte giyiminle, göz alıcıydın.
Yaklaşıp ellerimi tuttuğunda pis koktuğunu fark ettim. Şaşırmıştım, neden herkes seni
çok seviyor.Seni ağzından düşürmüyor,,, sürekli gündemde tutuyordu....Benimle çok çabuk samimi olup.şırnaşıp, durdun. Son derece laubali,umursamaz ve utanmazdın.
O kadar kalabalığın içinde benimle öpüşmeye başladın,
Hoşuma gitmiş, bu durum başımı döndürmüştüı....Çok sık buluşmaya başladık.
Her fırsatta dudaklarını dudaklarıma götürüp seni doyasıya, içime gömüyordum....
Anladımki sen herkesin malı herkesin kullandığı idin....Bravo bu kadar insanı nasılda idare ediyordun ..Pes doğrusu.......Ayrıldığımda gecem çok huzursuz geçti.Aklımdan hiç çıka ramıyor sürekli seni arıyor seni istiyordum......
Sabah olmak bilmedi, hemen sana koştum...........
Gecekinden daha cömert daha hoş karşıladın beni..Tutkuluydum sana o iğrenç kokuna bile alışmıştım....Sana sırıl sıklam aşık olmuş .Artık sensiz olamıyor sensiz yapamıyordum..
Sende, bana hayır demiyordun, devamlı çılgınlar gibi sevişiyorduk.Gece gündüz akşam sabah......
Dur, durak bilmiyorduk.Ağzımda inlerken bir daha ne olur birdaha diyordun.
----Artık aramızda sapık ilişkilerde başlamıştı.
İşaret ve orta parmak arasında çok basit,küçük zavallı,görünüyordun.Fırlatıyor,atıyor
seni eziyordum, yerlere atıp yok oluncaya kadar çiğniyordum.....
Sen bu işkencelerimden çok memnundun ,Hoşuna gidiyor.Kıs, kıs gülüyordun.....
Ama galip olan hep sendin. Kölen olmuştum.artık hiç bir şeyi umursamıyordum. İlk günlerimiz geldi aklıma.....SENİ...
İki parmak arasında tutmak ağıza götürüp ,,,kibrit ve çakmakla yakmak, sonuna
kadar, üflerken arada bir burundan çıkarmak,sanki bir marifetti.....Markanı gösterecek şeffaf gömleklerin sol üst köşesinde teşhir etmek, bir bahane ile seni dost meclislerinde ikramda bulunmak bir başka ayrıcalıktı...
Sonuç sen efendi ben kölendim....Şimdi intikam sırası sendeydi ,sonunu hep bildiğin bir filmin finalini oynatıp alay ediyordun .. .Benden bıktığını,söyledin başkalarıyla olacağım, sende artık bir şey kalmadı dedin......
Ben bitik ve yenik sen mutlu ve isteriktin.Benim susuzluğum sana bitmiş ama seninki dahada çoğalmıştı.Ben doyumda,sen doyumsuzluk denizinde kulaç atıyordun.bende sana verecek hiç bir şey kalmamıştı. Bunun böyle olacağını taaa,,,, başından beri biliyordun..
Ben o denizde yavaş yavaş dibe batarken, sen daha diri daha alımlı, bir şekilde sahile vurup,o dayanılmaz o davetkar tavırlarınla yeni avlarının peşine takılıyordun..........
YORUMLAR
Hocam; dedim ula Tacettin bey benim özel hayatımı nerden biliyor, hadi bir şekilde öğrenmiş niye burda ulu orta anlatıyor, olmazki ayıp ama.
Bir daha okudum baktım aynı dertten muzdaribiz, bu marazlı sevdaylan başımız belada :)
Not: Ben Ocak 1 itibari ile si..tiri çektim kahpeye, Lakin büyük konuşupta bıraktım diyemiyorum, hani derler ya "alışmadık götte don durmazmış" neme lazım.
Saygılar, selamlar