- 403 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
1999 + 2003 Dönemi ISPARTA Valisi Sayın:Halil İbrahim DAŞÖZ'e minnettarım.
1999 + 2003 Dönemi ISPARTA Valisi Sayın:Halil İbrahim DAŞÖZ’e minnettarım.
Saygıdeğer duyarlı gönül dostlarım. Selamlar,sevgiler sunarak konuyla ilgili düşüncelerimi paylaşıyorum. 42 yıllık sanat hayatımın 37 yılı Türkiye’nin gül bahçesi, Isparta ilimde geçti. Halen şehrimin merkezin de ikamet ediyorum. Uzun yıllar bu şehrimde hizmet eden her Valiye, amire, müdüre, memura, tüm kurum ve kuruluşlara minnettarım. Belediye başkanlarına da minnettarım. Ömrüm oldukça Türk Dünyası Kültürüne katkı sağlamaya devam edeceğim.
1959 yılında Osmaniye de doğan, seksenli yıllarda yüksek öğretimi devam ederken Kastamonu da kaymakam adaylığını kazanıp, Sarıcakaya ve Halfeti ilçelerinde Kaymakamlık görevinde bulunan, daha sonra ki yıllarda da siyasal bilimler ve hukuk fakültesinden mezun olduktan sonra bir çok kurum ve kuruluşların şube müdürlüğü, genel başkanlık görevlerinde bulunan, devletin önemli kademelerinde yurt içi, yurt dışı hizmetlerin de bulunan, Valilik döneminin ilkini 1999 yılında Isparta tadan 2003 yılına kadar da hizmetlerini başarıyla sürdüren sayın: Halil İbrahim DAŞÖZ’e minnettarlığımı saygıyla arz ediyorum.
Sayın valimizle diyaloglarım Göller Bölgesi Yazarlar ve Şairler Derneğinin 2000 yılında kurulmasına vesile olduktan sonra başladı. Kültür faaliyetlerine, eğitime, sanata, sanatçıya, şair ve yazarlara bakış açısı bizi tatmin ediyordu. Dernek başkanlığı yaptığım dönemlerde de önemli konuları sayın valimize arz ettiğimde mütevazi kişiliğiyle bir arkadaş gibi karşısında ki şahsiyetin de değerini bilerek kırmadan, incitmeden artı, eksilerimizi rahatlıkla söylüyordu.
Isparta’mız da Uluslararası Halı, Gül, Turizm Festivallerin öncülüğünü yaptı organize etti mimarı oldu. Isparta da ki Davraz dağının değerini keşfettirip kayak merkezi olma hususunda ki çalışmalarını hızlandırarak,Davraz kar festivalinin de başlamasına vesile oldu kutlamaları yapıldı. Uluslararası Halı Gül Turizm Festivalinde birçok ülkeden gösteri için gelen konuklar Gül şehrimizi daha da renklendirdi, unutulmaz anılar bırakıp gittiler.
Derneğimizin kuruluşunun kutlanma yılı vesilesiyle ülke çapında şiir, hikaye yarışmaları düzenlerken, Isparta şiirlerinin de bu yarışmaya dahil edilmesi için sayın valimizin görüşünü aldık. Isparta şiirleri antolojisi kitabının basımı için bizlere verdiği sözün yerine getirilmesin den memnuniyet duyduk. 2001 yılında başlatmış olduğumuz Sigarayı bırak Okumaya bak kampanyamızı da destek oldu. Bu arada o dönemin belediye başkanı ve bu dönemin de başkanı olan sayın: Yüksek Mimar Yusuf Ziya GÜNAYDIN beye de Isparta ili, halkımıza ve bize sunduğu hizmetlerden dolayı minnettarlığımı arz ediyorum.
Isparta da yapılan festivallerde bir çok ünlü sanatçıların da gelmesine vesile olan sayın valimiz : Halil İbrahim Daşöz’le belediye başkanımız sayın: Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın bey, imparator türkücümüz sayın İbrahim TATLI SES, tv Program sunucusu bayan : Esra Ceyhan hanım , ulusal ve mahalli basın temsilcileriyle birlikte gül bahçelerini dolaşırken okuduğum şiirden etkilenen usta sanatçı TATLI SES’in beni alkışlaması bile güzeldi. Bayan: Esra Ceyhan hanımefendi stadyum da benim şiirlerimi okuyordu. Bazı anılarımın yazılı ve görsel arşivleri var. Unutamıyorum minnettarınızım.
En güzel anılardan biri de Isparta ilimizde 2002 yılında 300 den fazla şair ve yazarımızın, sanatkarımızın konuk olması, çeşitli etkinliklerde buluşmasıdır. Sayın valimizin, belediye başkanımızın misafirperverliğine hayran kaldılar. Sanat camiası ile Türkiye genelinde birçok şiir ve müzik şölenlerinde birlikte oldum Isparta da bizim yapılmasına vesile olduğumuz şölen kadar haz duymadım. Bazı yerlerde yapılan etkinliklerden protokolün haberi bile olmuyor, veya katılmıyorlar. Bizim bu etkinliğimizde yalnız bırakmadılar .
Sayın valimiz : Halil İbrahim DAŞÖZ’ün tarihe geçecek bir hizmeti, anısı daha var. Belki de zaman çerçevesinde unutmuş olabilir hatırlatmayı görev sayıyorum. Isparta valimizin, belediye başkanımızın her önemli etkinliğini kameram ile arşiv yaptım. Türkiye Cumhuriyetinin kurucusu Mustafa Kemal ATATÜRK’ün manevi kızı bayan merhum : Ülkü ADA TEPE 2003 yılında davet edildi.
Altı mart caddesinde Atatürk’ün Isparta’ya gelişi kutlandı yürüyüş yapıldı .Fotoğraf sergisiyle anılar tazelendi, Ülkü hanım anıta çelenk koyarken atamızı selamladı, konuşmalar yaptı. Bu görsel arşivimi inşallah sunacağım. Bu vesileyle Atatürk’ü,manevi kızı, Ülkü ADA TEPE ve vatan uğruna canlarını feda eden tüm şehitlerimizi rahmetle anıyorum. Mekanları Cennet olsun.
Sayın 1999 + 2003 dönemi valimiz : HALİL İBRAHİM DAŞÖZ size benim gibi bir çok arkadaşım, Isparta halkımız minnettar. Öğrencilerimizin bile okul yapmasına vesile oldunuz , Isparta’ya birçok eserler festivaller kazandırdınız. Sıcak mütevazi kişiliğinizle esnaflarımızın da bağış yapmasına sebep oldun. Size bir takım görsel arşivlerimi ulaştırmaya çalışacağım.
Sizin veda töreni bile bizleri ağlattı öylesine yürekten Ispartalı olmuşsun ki minnettarız. Sizin İnşallah bir daha Isparta valisi olman için duacıyız. Saygılar, sevgiler,selamlar ileterek duygularımı ifade etmeye çalıştım , suçu lisan işlediysem affola. Ispartalı Zeki Çelik TÜRKİYE İLESAM il temsilcisi. Mail adresim : zeki32ce@ Tel: 05063449909
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.