BİR HAYAL İSTİKLAL
Nereye gittiğini,neler yaptığını bilmediğim kalabalığın içinde sürükleniyorum.
Ara ara kafamı kaldırıp gökyüzüne bakıyorum,neden baktığımı bilmeden.Kuruyup dökülmüş yaprakları rüzgar sürüklüyor bir taraftan diğer tarafa,aklıma sen geliyorsun,yada hiç aklımdan çıkmıyorsun.içimden bir parçam daha kopuyor.
Seyrediyorum elindeki bir demet gülü satmaya çalışan adamı.
Gözleri ama olan bir çocuk ilişiyor yanıma,flütüyle canımı katmerli acıtıyor çaldığı şarkılar,aklımdasın yine gözlerim nemli.
Nereye gittiğimi bilmeden,ayaklarımın yere bastığını hissetmeden sürükleniyorum yine,hayalinin arkasından.
Yorulduğumu hissedip oturuyorum bir nebze soluklanmak için,nefes almak ne mümkün,sen varken yanımda.Heyecandan nutkum tutuluyor.
Martılar raksediyor amansız rüzgarda,ne kadar kanat çırpsada,rüzgarın götürdüğü yere gidiyor.tıpkı senin hayalinin beni götürdüğü gibi.
Kıskançlık yapıyorum,kol kola gezen çiftleri görünce,kahkalarına tahammül edemiyorum kulaklarım sağır oluyor sadece senin sesini duyuyorum.
Her adımımda özlüyorum,her adımımda seni düşünüyorum...
Ne olursa olsun sen benim tek hayalimsin,yalnız seni bekliyorum.
09.11.2010 istiklal/istanbul
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.