- 1620 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
JANET KOHEN
JANET KOHEN
12:45
Janet Kohen
Siir kitabım çok değişik Avrupai olacak ,, her bir siir arasi resimler konulacak ,,,, bu kitabım ...... "JANET KOHEN & CELİL CİNKİR .. ADINI alacak ..
12:51
Janet Kohen
Teşekkür ederim Aylin kardesim ,,su anda bir yabancı baskandan teşekkürler I’ni bana sundu ?
Ben teşekkürlerimi sundum ama ??? Dostlarım beni düşündükleri için teşekkürlerimi bile sildilerrrrrrr?f
Üzgünüm
Temmuz ....1 .... İnde yola çıkıyorum Kahraman Maraş’a
Ve beni araştırmacı yazar ve şaire olarak beni sectiler ,bugünlerde sıkıntı almak istemiyorum kasdesim Aylin
13:02
Aylin Akgün
Gemlik Bursa ya gelirseniz ağırlamaktan mutluluk duyarım..
13:08
Janet Kohen
Çok teşekkür ederim CANIM kardesim inşallah diyeyim neden olmasın .. Sevgiler CANIM arkadaşım..
13:09
Aylin Akgün
Beklerim...onur verirsiniz bana sevgili şairem...
13:09
Janet Kohen
Bursa’da GONENC AİLESİ BENİM AİLEMDİR ?
13:10
Aylin Akgün
Ne güzel...gelmeniz beni inanın çok mutlu eder..
GÖRÜŞMEK MÜMKÜN OLMADI AMA GÖNÜL ARKADAŞIM, SEVDİĞİM ŞAİRE VE DEĞERLİ BİR YAZARDI..
UĞURLAR OLSUN..IŞIKLAR İÇİNDE YAT SEVGİLİ JANET ŞAİREM..
ŞİİRLERİNLE KALBİMİZDE OLACAKSIN...
YORUMLAR
BİR GELDİ Mİ DERİN ÖLÜM UYKUSU,
Bir geldi mi derin ölüm uykusu,
Biter bu dünyanın dedi-kodusu.
Ölenden bir haber bekler insanlar:
Ne söylesin? Bilmez ki ne oldu
ö.hayyam
şiir yazan her gönül sevgiyle dolu,ateş sevgiyi yakmaz.umuyorum nurda yatıyordur sevgili janet,başınız sag olsun,böyle bişey işde dünya,herşey yarım kalıyor.çok duygulandım...
yaşlandım artık
yaşlandım artık
-Hiçbitmez nicli arkadaşımızı uğurladık ebediyete..mekanı cennet olsun..
-Değerli Yükselenyıldız Kalemi, sivri dili ve çingene ağzı mizah yazıları ve şiirleri ile gönüllere girmiş Sayın Yüksel Önaçan beyin vefat ettiğini öğrendim ...
22.eylül 2012 de..mekanı cennet olsun..
GÖÇEBE son durağına göç etti..Kendisini antolojiden tanıdım..çok iyi bir dost, arkadaş ve büyüğümdü..Nurlar içinde olsun...Ankara'daki Yüksel caddesi, onun adına camii yaptırınce verilmiş...saygı ile yad ediyorum...
-Sevgili Janet Kohen, sevgi dolu pozitif enerjisi ile herkesi cezbeden değerli bir şair arkadaşımdı..Facebook tan dostluğumuz devam etmişti..ışıklar içinde olsun...
yaşlandım artık
-Hiçbitmez nicli arkadaşımızı uğurladık ebediyete..mekanı cennet olsun..
-Değerli Yükselenyıldız Kalemi, sivri dili ve çingene ağzı mizah yazıları ve şiirleri ile gönüllere girmiş Sayın Yüksel Önaçan beyin vefat ettiğini öğrendim ...
22.eylül 2012 de..mekanı cennet olsun..
GÖÇEBE son durağına göç etti..Kendisini antolojiden tanıdım..çok iyi bir dost, arkadaş ve büyüğümdü..Nurlar içinde olsun...Ankara'daki Yüksel caddesi, onun adına camii yaptırınce verilmiş...saygı ile yad ediyorum...
-Sevgili Janet Kohen, sevgi dolu pozitif enerjisi ile herkesi cezbeden değerli bir şair arkadaşımdı..Facebook tan dostluğumuz devam etmişti..ışıklar içinde olsun...
Allah Rahmet Eylesin, mekanı cennet olsun inşallah...
Sizin gibi bır dost ta herkesin basına efendim.
Saygılarımla
yaşlandım artık
mekanı cennet olsun.....çok ama çok üzüldüm...iyiki haber verdiniz teşekkürler saygılarımla
yaşlandım artık
yaşlandım artık
Allah Rahmet Eylesin Güzel Yürekli Bir İnsandi Geride Kalanlara Sabır Eylesin...
yaşlandım artık
yaşlandım artık
ışıklar içinde olsun..iyi bir arkadaşımızdı...