- 2031 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Yalan (Ahsene )
İnsan en güzel yalanları kendine söyler ve kendini buna inandırır. Ben iyi bir yalancıyım. Asla renk vermem. İkna kabiliyetim aşırı derecede gelişmiştir. Bu konuda kimse elime su dökemez. Bazı durumlar istisna tabii.
Hani demiştim ya;
Artık onu sevmiyorum, özlemiyorum, aklıma bile gelmiyor. Geldiğinde ise bazen sitemli dualar ediyor bazen de bedduaya bile değmez ‘o’ diyordum.
Aslında yalan söylüyordum. İşte itiraf ediyorum. Kendimi bu şekilde avutuyorum ve kandırıyorum. Güçlüymüş gibi yapıyor, en azından, dik durmaya çalışıyordum.
-yoksaaa!
Alimallah bir çökerse dizlerim, bir daha ayağa kalkamam. Dilimden ve kalemimden ne çıkarsa çıksın, yüreğimdeki sesle çatışıyor, bir türlü arayı bulamıyorum. Umursamıyorum derken bile, hala onun benim için, ne kadar değerli olduğunu söylüyor yüreğim. Bazen ufak hafıza kayıpları yaşıyorum, ona dair ne varsa. Tam unuttuğuma kendimi ikna ettiğim anda mutlaka bir şekilde onunla karşılaşıyorum.
Buda beni deli ediyor. Ama eskisi kadar acımıyor canım. Sanırım yaram artık kabuk tutmaya başladı. Ne zamanki tebessüm ederek hatırlayacağım, işte o zaman dinmiş olacak tüm sızılarım.
Bazen bulmamak için ararız ve ulaşmamak üzere yola çıkarız.
Hedefini şaşırmış, kayıp yollara bırakırken hayallerimizi, istikametsizdir sevgi sandıklarımız.
Oysa;
Gözlerinde yaşlanmayı, nefesinde can vermeyi ne çok isterdim.
Aldırmıyorum artık yalancı baharlara.
Düşü/yormuş gibi yapan, ama düşmeyen cemrelere..
Dört mevsim hazanı yaşıyor gönlüm.
Adım, üçyüzaltmışbeş gün Eylül
Ben o’nunla son bahardım, sarardım düştüm dalından
Şimdi bir adı kaldı, bir de hayali düş yorgunu gecelerimde
“Beş/inci mevsim yaşandı tadında”
Sevdası yüreğimin sol yanına düştü
Vuslatlar o’na ayrılıklar bana düştü
Gülen ‘o’ oldu ağlamak bana düştü
Şu garibi yol yaptı üstüme basıp geçiverdi.
Mutluluklar o’na
Benim payıma hep hasret, hep göz yaşı düştü.
Ne talihlisin gece. Tüm yıldızlar yarenlik ediyor sana ve ay baş ucunda. Nice günaha şahitlik ediyorsun, bir yorgan gibi kötülükleri örtüyorsun. Ne sırlar saklıyorsun kimbilir ve nice sevene konaklık ediyorsun. Sana bir şey sorsam cevabını verebilir misin.
Gündüz melek gece şeytan olan kimdir?
Dil-ruba Emine Genç 11 Kasım 2012 / Pazar 23:05
YORUMLAR
Sevgili emine abla tşkler yine döktürmüşsün yani))) ahhh ahh ahsen yokmusun )))
Dil-ruba Emine Genç
Bazen bulmamak için ararız ve ulaşmamak üzere yola çıkarız.
Hedefini şaşırmış, kayıp yollara bırakırken hayallerimizi, istikametsizdir sevgi sandıklarımız.
doğru olması ne çok acıttı :((((
Dil-ruba Emine Genç
Okudum düşündüm her satır arasında .... İçten samimi yalansız duygularını bizlere aktardığınız için teşekkürler. Doğru olmalı insan dopdoğru savaşmalı yalanlarıyla .
Dil-ruba Emine Genç
Teşekkürler yeşil..günün aydın olsun