ÇARESİZİM
Bir yanım mutlu, bir yanım hüzünlü..aslında ne düşüneceğimi bilemiyorum.her an dalıyorum uzaklara.eski günlerime ve beni bekleyen bir ömre.kurumuş göz pınarlarım doluyor.ıslanıyor kiprikleim.............Olmasını istediğim, olamayan hayallerimi yaşatıyorum düşlerimde..birde ben inanıyorum olamadığım bir bene..kaptırıp gidiyorum kendimi..gerçek gibi anlatıyorum ...herkes inanıyor ve bende inanıyorum kendi yalanlarıma ..bazen hiç birşey analyamıyorum hayattan..bir deli gibi hissediyorum kendimi en kötüsü..takmıyorum hiçbirşeyi gülüp geçiyorum herşeye..aynadaki bana bakan çaresiz ne yapacağını bilemeyen yüze bile gülüp geçiyorum...BİR DELİ GİBİ.......ve bazen de sinir yumağı oluyorum .bir ip gibi salıveriyrum kendimi....karşımda bulduğum herkesi kırıp geçiriyorum.....kendimi fazla gibi hissediyorum hayatta ....vurup kapıyı gitmek istedim kaç defa... olmuyormuş....olmuyormuş....bunuda yapamıyormuşum.....buda işte hayallerimde yaşattığım ve olmak istediğm bir ben gibi...bilemiyorum acaba nasıl çıkacağım bu işin içinden.... nasıl arındıracağım kendimi bu pislikten.bilmiyorum ...öyle güçsüzüm öyle çaresizim ki......................neden mutluyum neden hüzünlü ve NEDEN YAŞIYORUM Kİ bu dünya da ??????????..... İşte onuda bilmiyorum..herşey gibiiii..................................ÇARESİZİMMM!!!!!!!
YORUMLAR
Her zaman çaresiz insanların yanında olmak isterim.Neden mi çünkü bu çaresizliğin hesabını bir gün gücü olan insanlara ödetecekler.Sen neden çaresiz insanların yanında olmadın hesabını soracaklar.İnsan ruhunu doyuramazsa bu şekilde feryatlar yükselir.Bizler benliğimizden,özümüzden ve maneviyatımızdan uzaklaştırılıp maddenin kucağına atılırsan .Maddenin acımasız çarkları arasında ezilemye mahkum oluruz.Bu madde gözüyle bakan insanlar insanın sadece tek yüzünü görürler. o zaman onu sadece bir kalıp sabun gözüyle bakarlar.İnsanın sonsuz değerini anlayamazlar.İnsan kendinin bir gözüne değer biçemezken maddeciler hemen onun değerini veriverirler.Böyle oluncada senin feryadın çok doğal.Şayet bu konularda sohbet düşünürsen yorum yazabilirsin.Her zaman mutlu yüzler görmek isteyen,Hayata gülümseyen biriyim.Sakın ha bu yazdıkların şakaydı değil mi?