- 2717 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
ATATÜRK'ÜN ASKERLERİYİZ
Her fırsatta ulusal değerlerimize , ATATÜRK’e vatanımıza bayrağımıza saldıranlar bu ülkenin adı TÜRKİYE. Her vatansever hazır asker, analar da nefer..
Şehit analarının içi kan. Barut kokuyor analar. Evlatlarının, can tanelerinin omuzları yerine mezar taşına sarılıyor.Oğlunun gözleri yerine mezar taşını öpüyor.
Vebâli susanların boynuna...
Bugün ON KASIM !
Mehmetlerimin katilleri davul zurnayla karşılansın.
Sınırda kanıyla nöbet tutan o arslanlar susturulsun. Alınlarından, sırtlarından vurulsun
Mehter marşı çalınmasın, durdurun yasak konsun. Osmanlı’yı , onun ayak seslerini anımsatıyor sussun davullar.
Irak sınırını bizi bölmek için çizen kalleşlere düğün bayram sofrası kurulsun...
Kınalı kuzular düşsün vatan toprağına bir bir, fidanlarımız büyümeden kurusun. Ocaklara incir ağacı dikilsin
Çakallar, sırtlanlar çoğalsın. Vatan toprağımın her köşesinde cirit atsın
Askerimin kanına ekmek doğrayanlar, makam sahibi yapılsın, makam arabalarına kurulsun alkış alsın.
Başlar ayak, ayaklar baş olsun... Saygıda kusur yapılmasın.
Bu vatanın ekmeğini yediği, suyunu içtiği halde hain olan, kalleşlik yapanlar duysun. Ceplerini vatandaşlarının parasıyla doldurup, ağzından salyalar akıtanların oğlanları, havuz başında sefa yapsın. Halı sahada maç oynasın terlesin düşsün berelensin. Bacağı azıcık kanasın, çürük raporu alınsın. İstanbul’da analarının yanında evci olsun magazin programında analarını bacılarını izlesin.
Vatan borcunu namus borcu saymasın...
Bu vatanın taşına toprağına bayrağına aşık milyonlarca genç, yürekleri şahin pençeleri kartal olan bu ateş parçaları, ölüme uçarak gitsin, ölümle dans etsin.
Üniformayı kefen yapsın.
Canlar vatana hep kurban olsun.
Bir ölsün bin doğsun Mehmedim.
Vurun bugün davullara vatan hainliğiniz ortaya çıksın.
Alınıza postalınıza diye üstü kapalı yazı ve şiir asılsın, kin ve nefret kussun kötü ruhlar meydanı boş bulsun.
Kulaklarınız sağır olsun. Vicdanınız pas tutsun
Zülme susan seyirci kalan, zalim kadar günahkar ve hain sayılır bu da unutulmasın
Hatırlatalım o zaman;
Kınalı kuzuların aslı kurt Anaları da yol gösterici ASENA bu sakın unutulmasın !
Analar şaha kalkarsa bu ülkede kimlerin anaları ağlar bilmeyenlere duyrulsun.
Tarih susanları ve seyirci kalan hainleri hiç affetmeyecek.
’Susanlara ’ mim konsun.
Bugün ON KASIM , analar mezar da oğullara selam dursun.
Mehmedlerim vatan size minnettar Siz vatana hakkınızı helal edin edin ki kanınız bize helal sayılsın.
Bugün ON KASIM analar önce ATAMIN sonra ATAMIN emanetine sahip çıkmak üzere silah altındayken toprağa düşen fidanlarının huzurunda selam durdu.
VATAN SAĞ OLSUN
YORUMLAR
Deniz Giritli
''Kendinize gelin efendiler! Bu vatan üç kuruşa masa başında satın alınmadı ..Her karışında şehidimin kanı var'' dese keşke..
Sonra da vatan hainlerini çıkarsa, sınır dışına koysa..
Evet hepimiz Atatürk'ün askerleriyiz Deniz Hanım. Gururla heyecanla ve hatta aşkla. O'nun ilkelerini ve devrimlerini sonuna kadar yaşayacak ve yaşatacağız inşallah. Böyle bir dahi çıkaran Türk Milleti tarihiyle, atasıyla ne kadar gurur duysa azdır.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
Deniz Hanım başlığı kadar içeriği de harika ve anlkamlıydı yazınızın. Sayfa düzeninizin de bayrak renklerinden oluşması ayrı bir incelikti. Tebrik ediyorum.
Selâm ve saygılarımla Deniz Hanım...
Hayırlı geceler...
Deniz Giritli
efendim ne yazsak ne söylesek beyhude oluyor yanan yanıyor yanmayansa zaten bayram yapıyorlar biz leri milli duygulardan uzak tutup fakirleştirmeye hissizleştirmeye çabalıyorlar şimdide tutturmuşlar başkanlığı enjekte etmeye vatanı eyaletlere bölmeye atatürkün askerleriyiz ama ne varki bizleri bile birbirimizden ayrıtıran bir zihniyet içindeyiz durum vahim gibi umarım öyle olmaz kutlarım bu değerli kalemi ve duyalı yüreği saygılarımla selamlar
Deniz Giritli
Allah sizden razı olsun değerli kardeşim.
Çok hassas bir dönemdem geçtiğimiz şu dönemde,böyle bir hassasiyet göstermeniz,takdir edilmesi gereken ulvi duyğu idi.virğül'üne,nokta'sına kadar aynı içerisinde olduğu bilmenizi isterim.
Güzel bir makale,selam ve sayğılarımı sunuyorum.
Deniz Giritli
Ama ne hikmetse bilmediğim ve asla anlamadığım bir nedenden dolayı beni yasakladınız kiiii sizi hiç tanımıyorum.Sebep nedir? diye sormak isterdim ama beni engellediğiniz için özelden yazmam sormam mümkün değil. Bu yüzden buradan yazmak zorunda kaldım.Açıklarsanız sevineceğim.
Bakın ben sizi yasaklamadım..
Derebey
Sayğılarımla.