- 1071 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ATAMIZIN ÖLÜM YILDÖNÜMÜ
Bu gün ATAMIZIN 74ncü ölüm yıldönümü.cümlemizin başı sağ olsun.
ATAMIZ Türk milletinin kara bahtını değiştirdiği gibi, nice milletlerin de kara bahtını
değiştirmiştir.
Atatürk savaşlarda yenilmeyen bir kahramandır.
aynı zamanda kibarlığını elden bırakmayan bir kişiliğe sahiptir
Gençliğe hitabesini her fert tekrar tekrar okumalıdır.
Bütün arzusu,milletinin muasır medeniyet seviyesine ulaşmasını sağlamaktı.
En güçlü olduğu zamanlarda bile diktatörce davranmamıştı.
Hiç bir zaman din karşıtı olmamış,yobazca davrananları tasvip etmemiş,
Kur’anın türkçe meâlini öngörmüş, herkesin Tanrının Kur’anda belirttiği gibi
okunanı anlamasını arzu etmiştir.
Azınlıkları bir bahçedeki muhtellif , değişik çiçekler gibi kabul etmiştir.
Sevgili dostlarım! arzu ederseniz, lütfen ATATÜRK şiirimi okuyun.
tekrar milletimizin başı sağ olsun. Allah ATAMIZI Cennetine koysun!
YORUMLAR
Sevgili kardeşim.Atatürk hakkındaki yazınız çok anlamlıydı.Atamız hiç bir vakit dine karşı çıkmamış,üstelik her dinsizlikle suçlamışlardı muharebeye girmeden önce yasin okuturmuş.Elmalılı Hamdi Yayıra Tefsir yaptırmış,çünkü Kuranın arapça olarak anlaşılmayacağını bildiği için bu yolu seçmiştir.Ama bazı softalar bunu anlamadıkları için,Atatürk'ü dinsizlikle suçlamışlardır .Hatta bu tefsir 12 cilt bende var.zaman zaman okurum.atatürk'ü bize hiç kimse unutturamaz,unutturmayacaktır,hiç bir zaman.Mekanı cennet olsun,Nurlar içinde yatsın.......
Sayın coni,
Bugün; Ülkesine ve mensubu olmakla gurur duyduğu Türk Milletine, cumhuriyet gibi bir çağdaş ortamda yaşamayı hediye eden ve fikrimize rehber olan, “Tam Bağımsızlık” düşüncesiyle bizlerin yaşamına anlam kazandıran Önderimiz ATATÜRK’ümüzü ulusca saygı ve özlemle anıyoruz.
Sevgili Önderim, Atatürk’üm,
Senden sonra ülkeyi yönetenler senin fikirlerine sahip çıkmadılar ve bize, seni anlatmadılar. Hiçbir yönetici, senin gibi, “Bağımsızlık benim karakterimdir” diyemedi. Onun içindir ki bugün seni eskisinden daha çok arıyor ve özlüyoruz.
Bizler,emanetine sahip çıkamadık. Senin rozetlerini takarak, sloganlaşan ifadelerini başkalarına satarak, kendimizi fikirlerinin takipçisi sandık. Hatta senin adını kullanarak darbe yapanları bile senden sandık.
Çok üzgünüz Ata’m.
Yazınızı beğenerek okudum. Saygılarımı sunarım.
Yusuf Canturk
YAPTIĞINIZ DEĞERLİ YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
SELAM VE SAYGILAR