17 şehit ve 10 Kasım.
Atam, bu gün ölümünüzün 74 yılını saygı,ve minnetle hatırlayıp, dualar eşliğinde sizi yad ederken, acı bir haber düştü sayfalara,televizyon kanallarına." ASKERİ HELİKOPTER DÜŞTÜ VE 17 ASKER ŞEHİT OLDU" diye.
ATAM canım ATAM ,affını diliyorum. Çok mahçup ve çok utanıyorum. Çünkü emanetine sahip çıkamıyoruz, temelini attığın, kardeşliği sürdüremiyoruz. Vatanımıza ihanet eden yurttaşlarımız var. Mehmetcığin canına kast ediyorlar. Kardeş diyoruz, vatandaş diyoruz. elimiz ve dilimiz hala bu düşünceden dolayı, hain yurttaşa karşı durmuyor. Biz senin öğretin doğrultusunda olmaya çalışıyoruz(YURTTA SULH, CİHANDA SULH) Ama buna uymak zor ATAM çok zor.
İşte bu bağlamda ATAM 17 şehit haberi çok can yakıyor. Sessiz sesiz ağlıyor annelerin yüreği ATAM. Eminim ki bunda da o hain ellerin, o kanı bozukların payı vardır.
ATAM, bağışlayın bizi, biz balık hafızalı,vurdum duymaz bir nesil oluverdik.Biz bir gaflet uykusundayız ATAM. Uyandığımızda bu ülke için çok geç olacakmış gibi geliyor bana.
ATAM, size anlatmak istedim.Ama dilim dolanıyor söz kaleme düşmüyor ATAM. Eminim ki Siz zaten bu durumları hissediyor ve görüyorsunuzdur.
Gelmiş geçmiş bütün TÜRK BÜYÜKLERİ ve henüz taze 17 Şehidim.Sizlerden özür diliyorum.
YORUMLAR
Sizin kaleminizi gec tanidim ama mutluyum aradigim bir sayfa oldugu icin.
Cok uzgunum !Dedesi buyuk onderimizle birlikte ayni cephede savas vermis
bir sansli bir yigittin torunuyum ve gurur duyuyorum bu sebepten icim gidiyor.
Kaleminize saygim sonsuz ,sevgimle.
NILGUN tarafından 3/17/2013 6:01:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
devlet büyüklerimize saygı duymak, onları ölümerinde yad etmek ve dua okumak bir insanlık görevidir fakat , bağışlayıcı olan kişiler değil, Yüce Allahtır...
inci*
Bende bu düşünceden yola çıkmıştım.
Selametle kalın.
Vefatının 74.yıldönümünde Ata'mızı rahmetle, şükranla ve özlemle anıyor, O'nun yokluğunu her geçen gün daha çok hissediyoruz.
Tarihi şerefle şanla, kahramanlıklarla dolu eşsiz bir Milletin evlatları olarak her zaman tarihimizle, ecdadımızla gurur duyuyoruz.Haçlı seferlerinin önlenmesine, Kurtuluş Savaşı'nın hangi zor koşullarda kazanıldığına ve neler pahasına kazanıldığına, Ecdadımın başta İslâm dünyasına ve İslâma olan hizmetlerine girmemeye çalışacağım. Bunları anlatmaya sayfalar ve hatta haftalar yetmez biliyorum...
Bu gün iki kutuplu dünya gerçeği gün gibi aşikardır artık. Neden mi, Bosna Katliamları daha hafızalarımızdan silinmedi henüz...Ve medeni avrupanın çifte standartlar uyguladığı müslümanlara yapılan ayrımcılıklar, BM, Nato ve Lahey Adalet Divanı'nın bu katliamlara seyirci kalmaları ve müsebbiplerinin yine bu kurum ve kuruluşlar tarafından nasıl korunup kollandıkları da dün gibi hafızamızda yankılanmaktadır... Srebrenitsa'da silahları ellerinden alınan 25 bin müslümanın barış gücü tarafından teslim ettikleri katil Ratko mladiç canavarının emriyle nasıl katledildikleri unutulmamıştır...
Bu gün dünyanın neresinde gözyaşı ve katliamlar varsa öznesi hep müslümanlardır nedense... Ezilenler, soykırımlara uğrayanlar hep müslümanlardır...
Emperyalizme tarihin her döneminde "dur!" demesini bilen Türk Milleti vatanseverliğini yurt savunmasında yüz binlerce şehitler vererek tüm dünyaya göstermiştir.Çünkü, yüce dinimizin peygamberi tarafından müjdelenen ve esir edilemeyecekleri bildirilen soylu bir millettir Türk Milleti...
Sadece bu mu... Devletimizin kurucusu Ulu Önder Atatürk'ün yüce dinimize olan hizmetleri de gizlenmektedir nedense... Ve O Yüce insan bir takım yakıştırmalarla unutturulmaya çalışılmaktadır bilinçli olarak.Peygamberimizin türbesinin yıkılmasının önlenmesi için Atatürk’e gelen bir mektup üzerine Atatürk'ün Suudi arabistan kralı’na hitaben dikte ettirdiği ve imzasını taşıyan mektup ya da notada şöyle der:
“peygamberimiz resulün türbesinin bir taşına dokunursanız kuvvetlerimiz (silahlı kuvvetleri kastederek) güneye doğru inecektir, bu hareketiniz cezasız kalmayacaktır. “
bütün mezarları ve türbeleri yıkan, mezar taşlarını kıran suudi arabistan, Atatürk’ün bu mektubundan sonra resulün türbesine dokunamamıştır.Atatürk :" Türk çocuğu ecdadını tanıdıkça daha büyük işler yapmak için kendinde kuvvet bulacaktır." demiştir.
Ata'mızı tanımak ve iyi tanıtmak zorundayız evlatlarımıza...İlke ve devrimlerini yaşatarak...
Tüm şehitlerimize Allah'tan rahmet, kalanlarına da baş sağlığı diliyoruz. Teröre prim ve destek verenler de er geç hakettikleri cezaları göreceklerdir inşallah...
Saygılarımla...
Mevlüt GÖZDE tarafından 11/10/2012 12:51:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
inci*
Benim yazmadığım noktalarla yazımı tamamlamışsınız.
Ellerinize sağlık.
saygımla daima.
Sevgili Kardeşim,
Şu şehit haberlerine, hiç dayanamıyorum. Milli bir savaşımız olsa ,insan ,vatanımız için öldüler deyip ,bu kadar üzülmeyecek.
Yahu, bu çocuklar neyin şehidi? Zaten hiç yaşayamadıkları , yoksulluk sınırının altındaki kaderleri , bir de onların şehit olmalarının bedeli ise ,lanet olsun. Savcılar, suçlamalar, hatalar ,aranmaya başlanmış, kamuoyuna ne demeli yalanları ,kararlaştırılmıştır bile.
Teröriste ise ,suç bulunamamıştır.
Peki bu yavruların analarına , babalarına ne denilecektir? ''Oğlunuz ,diğer arkadaşlarının hayatını kurtarırken , kahramanca şehit oldu '' Bırakın yalanları, bırakın teselli laflarını.
Onlar için ,ailelerine ödenen tazminat fazlalığının, bütçenin sıkıntıya düşürmesinden bahsedin.
Ya yaralı kurtulanların , yarım kalan hayatları için ne yapmalı? Otobüslere , beleş binsinler yeter diyorlar. Öyle ya ,binersin belediye otobüsüne , cam kenarından da,bir yer kaparsın , istersen akşama kadar şehri gez dur. Para isteyen mi var?
Yiğitler ime Allah rahmet eylesin. Gaziler ime ve ailelerine Allah sabır versin.
Atam için , çok güzel , anma töreni oluyor. Aslında ,ondan da, utanıyorum. Onun askerleri , onun yendiklerine, esir düştüler ya , söyleyecek lafım yok.
Sevgilerimle.
inci*
Duyarlı yüreğinize teşekkür ediyorum.
Saygımla daima.
canım inci tanem yeni geldim eve önce senin yazını gördüm ve doldu gölarim tutamadım göz yaşlarımı rabbim
ne diyebilirimki yine yandı yüekler hem ne yanış
ah diyorum Atam gelse yüzene bakacak gücümüz yok sahip çıkamadık emanete
saygım sevgimlesin inci tanem
AYSE 09
ve 17 asker şehit
ya diyorum ne zaman gitse yurt dışına toplu katliyam oluyor hiç bir anlam veremiyorum anım kahroldum
inci*
17 kişi, bu pilotaş hatasıda olsa çok acı ama hiç sanmıyorum. Bunu kamuoyuyla paylaşmazlar. Çünkü pkk denilen rezillerin ellerinin ne kadar güçlü silahlarla donaltılmış olduğunu saklamak için. Yanlışlar hep burada işte. Çapulcular o silahlara nasıl sahip oluyorlar?.
Saygımla ablacım.
Sayın inci*,
Bugün; Ülkesine ve mensubu olmakla gurur duyduğu Türk Milletine, cumhuriyet gibi bir çağdaş ortamda yaşamayı hediye eden ve fikrimize rehber olan, “Tam Bağımsızlık” düşüncesiyle bizlerin yaşamına anlam kazandıran Önderimiz, ATATÜRK’ümüzü ulusca saygı ve özlemle anıyoruz.
Sevgili Önderim, Atatürk’üm,
Senden sonra ülkeyi yönetenler senin fikirlerine sahip çıkmadılar ve bize, seni anlatmadılar. Hiçbir yönetici, senin gibi, “Bağımsızlık benim karakterimdir” diyemedi. Onun içindir ki bugün seni eskisinden daha çok arıyor, özlüyoruz.
Bizler,emanetine sahip çıkamadık. Senin rozetlerini takarak, sloganlaşan ifadelerini başkalarına satarak, kendimizi fikirlerinin takipçisi sandık. Hatta senin adını kullanarak darbe yapanları bile senden sandık.
Üzgünüz Ata’m.
Şehitlerimize allah'dan rahmet diliyorum.
Duyarlı yüreğinizi kutlar, saygılarımı sunarım.
inci*
Selam ve saygılarımla. Allaha emanet olun.
Çok üzgünüm..yüreğim kanıyor.acıyor..böyle bir günde...aslında söylenecek çok şey var..düşünmemiz gereken çok şey var;ama,sadece ...Başsağlığı dilemek kalıyor..Allah sabır versin ailelerine..sadece onlara değil hepimize,nur içinde yatsınlar...
inci*
Duyarlılığınız için teşekkür ediyorum.
Allah ailelerine sabır versin.