BUGÜN 10 KASIM
Bugün 10 kasım.
Mucize Cumhuriyetin en büyük yıldızının söndüğü gün, bu gün.
1938’de Milyonlarca insan yüreklerindeki o tarifsiz acıyla ağlarken...
Yıl 2012.
Bir avuç Vatansever dışında, hiç kimsenin umurunda değil, varoluş sebebinin ebediyete uğurlandığı gün.
Ha! bir de, hakkını yemeyelim...
Ağızlarından köpükler saçarak, gözleri fellik, fellik kanal, kanal gezen Medya Soytarılarının.
Onlar yine iş başında, Atatürk’le ilgili diğer günlerde olduğu gibi bu fırsatı da kaçırmayarak, ince, ince o’nu yok sayma, değersiz kılma gayretlerini.
Onlar da işini yapıyor tabi!
Birilerine kuklalık yapmak, maşa olmak onların yegane işidir çünkü. (her dönem)
Vay be!...
Benim çocukluğumda, her 10 kasım günü, saat: dokuz’u beş geçe tüm hayat durur;
- Şoförler araçlarından inerek, bir eli korna da bir eli hazırol da,
- Ayakkabı boyacısı, simidinin yarısını boya sandığının üzerine bırakıp, sirenler bitene kadar put gibi dururdu ayakta.
Ve herkesin yüzünde o haklı gurur, gözleri minnet ışıltısı ile yanardı.
Tabi o zamanlar da vardı...
- Milli Günler ve 10 kasım’lar da "içi kan ağlayarak" törenlere katılanlar.
Ama bunu, bırakın söylemeyi, belli etmeye bile cesaret edemezlerdi.
Bilirlerdi ki;
O anlarda bu Millet, har’la ısınmış barut gibi olur, yakıverirdi hainlerin postunu.
Aslında takdir etmek lazım...
- "Önce Vatan" diyenleri otuz yılda vatanı satan yapmayı,
- Atatürk’e "Atam" diyenlere, "Bet.. Kemal" dedirtmeyi,
- Böylesine kansız, böyle hayasız bir toplum yaratmayı başaranları!...
Bugün 10 kasım 2012. ve kalem’in yazdıklarına bakın!...
Bu gidişle belki on yıl sonra, bunları bile yazan olmayacak ya!...
"Gavur!" dediğimiz diğer milletler, eli kanlı diktatörlerini bile, yüzyıllardır benimsetip, yüceltmeye uğraşırken,
- Onlarca Ülke, Atatürk’ü kendine önder sayıp, Dünya Lideri ilan ederken,
- Kendi kurduğu ülkede; bırakın sahip çıkmayı, onu yok saymanın gayreti içinde olan "bedhahların," günden güne, fare sürüsü gibi, sürekli çoğalması...
Utandırıyor, Korkutuyor ve İsyan ettiriyor insanı.
Seksen milyon nüfuslu Türkiye’de, sadece Ankara’da 7-8 milyon insan! yaşıyor.
Milli günlerde, özellikle 10 kasım’da Anıtkabir’i 120 bin kişi ziyaret etti diye gururlanıyoruz.
..........
Bugün 10 kasım.
Hepimizin başı sağolsun!.
YORUMLAR
Sayın yargızede,
Bugün; Ülkesine ve mensubu olmakla gurur duyduğu Türk Milletine, cumhuriyet gibi bir çağdaş ortamda yaşamayı hediye eden ve fikrimize rehber olan, “Tam Bağımsızlık” düşüncesiyle bizlerin yaşamına anlam kazandıran Önderimiz ATATÜRK’ümüzü ulusca saygı ve özlemle anıyoruz.
Sevgili Önderim, Atatürk’üm,
Senden sonra ülkeyi yönetenler senin fikirlerine sahip çıkmadılar ve bize, seni anlatmadılar. Hiçbir yönetici, senin gibi, “Bağımsızlık benim karakterimdir” diyemedi. Onun içindir ki bugün seni eskisinden daha çok arıyor ve özlüyoruz.
Bizler,emanetine sahip çıkamadık. Senin rozetlerini takarak, sloganlaşan ifadelerini başkalarına satarak, kendimizi fikirlerinin takipçisi sandık. Hatta senin adını kullanarak darbe yapanları bile senden sandık.
Üzgünüz Ata’m.
Yazınızı beğenerek okudum. Saygılarımı sunarım.