Adım Adam Sense Kadın
Ah be kadın ah!
Sana söyleyeceklerim bil ki kısa ve net olmayacak. Belki aptal mı bu diyeceksin. Belki de kale bile almayacaksın beni. Ama inanıyorum ki dinleyeceksin beni son cümleme sesimin çıktığı son ana kadar.
Aslında ilk kez dün fark ettiği mi fark ettim seni. Keşke daha önce fark etseydim de dedim evet. Ve evet biliyorum ki birbirimizi hiç tanımıyoruz. İsmini dahi bilmiyorum şu an da. Sen de benimkisini bilmiyorsundur. Boş ver zaten önemli de değil. Asım demişti zaten ben adını “Kadın” koydum diye, bende senin adını “Kadın” koydum.
Şimdi daha iyi dinle beni. Sen konuşma sakın. Bir sırdaşımmışsın gibi sakin ve rahat anlatacağım sana bunları. Biraz kalbim atacak ama olsun. Neden şu anda karşımda senin olduğunu merak ediyorsundur, belki de anlamışsındır, anlayıp da anlamamazlıktan geliyorsundur şu anda, olsun be olsun nezaketine hayran kalırım en kötü.
Bak kadın!
İçimde ki sevgi değil ama yanar, yanar kor olur tutuşturur o da olur. Mesela şiir yazarım ben içinde sen olursun. Sen bulduğum kadın olursun. O olursun işte. Sonra daha çok severim seni. Baya baya hemde. Sen bile inanamazsın. Bak demiyorum ki sen sev beni. Ben severim. Şu anda belki başkası var kalbinde, onun için ne gemiler yürüttün karadan onu da bilemem. Olsun ama olsun sen onu sev, ben seni severim, oda seni sever ama Asım’ın dediği gibi seni oturur yalnız ben yazarım.
Neyime, neden tutuldun dersen, gülüşüne, küçük bir tebessümüne, oturuşuna-kalkışına,ufacık bir bakışına tutuldum işte be, bilmiyorum sorma. Sen tanı beni tanı çok seversin emin ol, belki arkadaşın olarak seversin ama olsun yine de seversin. Sonra yine ben daha çok severim seni. Ve daha çok yazarım, şimdikinden çok daha fazla.
İşte anladın kadın!
Söyleyeceklerim bu kadar, hayatına ortak et beni diyorum sadece ama önce bir tanı. Sonra zaten seversin.
Ve tanımak istiyorsan ismini bahşet bana. Ya da tam tersi ise hiç söylemeden kalk git buradan. Bütün nezaketinle beraber. Yanlış anlama beni daha sonra nasılsa bir yerlerden öğrenirim ben adını.
Sonra adını severim, adına yazarım ben!
Adın, adım olur, adam derler bana, sana ise kadın!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.