- 358 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
10 KASIM + ORDUMUZ
10 KASIM ve ORDUMUZ
TÜRKİYE CUMHURİYETİ kurucusu Mustafa Kemal ATATÜRK’ün ölümünün 74 yıl dönümünü saygıyla, rahmetle anıyorum, ruhu şad olsun ,mekanı Cennet olsun diyorum. Merhaba gönül dostlarım sizleri de saygıyla selamlıyorum, sevgiler, selamlar sunuyorum. Her on kasım günü yüreğimiz burkul maktadır. Bizlerin gönlünde yaşasa da üzüntümüz dışa yansımaktadır.
Atatürk’ün yokluğunda yaşananları yazı metnimde şiir halinde de sizlere sunmaya çalıştım. Bir çok okuyucunun olumlu yorumlarını aldım. Okumak isteyenler için İnternet’e Ispartalı yazmanız yeterli ama devamına Zeki Çelik yazarsanız Antoloji. com daki profil sayfamdan eserlerime ulaşma şansınız daha kolay olur. Yazdığı şiirleri tıkla ! Zeki Çelik 1 ve 2 deki eserler benim.
Bazı duyarlı dostlar diğer paylaşımlarla ulaşmak için İnternet adresimi sordukları için bu vesileyle ayrıntılı bilgi verme gereğini duyuyorum. Düşman içimizde, düşman aramız da Atam diyerek 74 yıldır yapılan yanlışları şiirlerle, yazılarla dile getirmeye çalıştım. Amacım birilerini rencide etmek değildir. Türk Milleti olarak uyanık olmamız gerektiğini vurguluyorum.
Bizler dış güçler karşısında her zaman zaferler kazandık. Aramızda dolaşan vatan hainlerine karşı da uyanık olalım, birlik beraberlik sergileyelim ki hedefini şaşırsınlar. Atatürk’ün huzur içinde yatması için ülkemizi iç ve dış düşmanlardan arındırmalıyız. Osmanlı devletinin torunları olarak tarihten ders almalıyız. 1O Kasım günü saat sabah dokuzu beş gece tüm sirenler çalınca bir dakikalık saygı duruşunda bulunmayanların kimliğinden şüphe ederiz.
Ordumuza, askerimize, polisimize, tüm güvenlik birimlerimize haince dil uzatanları da nefretle kınıyorum. Bu ülke hiç bir zaman sahipsiz kalmadı. Milletin inancı ve gücü devletimize güç katmaktadır. 10 kasımın da şiirlerimle dili olmaya çalıştım. Bu günü hatırlamak istemeyenlere elbet sitem ediyor. Göklerde dalgalanan bayrak bile yarıya indirildiğine göre anlamlı bir gün.!.
Ülkemizin kurtarıcısını anarken silah arkadaşlarını, gazilerimizi vatan, bayrak uğruna ölen şehitlerimizi unutmayalım. Dualarımız müşterek olsun. Atatürk’e olan duygularımı 1980 li yıllarda şiirlerle özetlemeye çalıştım. Doğumunun yüzüncü yıl dönümünde yani 1981 yılında T.B.M.M yüzüncü yıl kutlama komite başkanlığına daktilo ile yazarak kitap şeklinde sundum. Bu kitabı karbon kağıt ile hazırladığım için bir adedi de arşivimde bulunuyor.
Kahramanlık üzerine de bir çok şiirler yazdım. Merhum K.K.T.C. kurucusu birinci Cumhur Başkanı sayın : Rauf Denktaş beni davet ettiğinde okuduğum dörtlük çok hoşuna gitmişti ve alnımdan öptü . Vatan Millet, Bayrak aşkımı bu dörtlük mısram da toparlıyorum , hoşça ve dostça kalınız, Allah’a emanet olunuz diyorum. FEDADIR BU VATANA CANIMIZ, HELAL OLSUN AKSA DA KANIMIZ, YETER Kİ GÖKLERDE DALGALANSIN, AY YILDIZLI BAYRAĞIMIZ.
***** 10 - KASIM *****
O acı günleri hatırlamakta,
Her ülke konuğu ağırlamakta,
Mustafa Kemal’i uğurlamakta,
Hüzünlü ağlıyor yorgun on kasım.
Dalgalanan bayrak indi yarıya,
Araçlar dokuz’da bastı kornaya,
Dikkatler çekildi Genelkurmaya,
Kefeni bağlıyor durgun on kasım.
Kolay mı defnetmek koca yiğit’i? ,
Türkiye uğruna verdi şehit’i,
Herkes dinlemeli nutuk Öğüt’ü,
Yüreği dağlıyor vurgun on kasım.
Yediden, yetmişe ansın tanıt ta,
Ruhunu şad’eder susup anıtta,
Duasını eder dursa konutta,
İmkanı sağlıyor saygın on kasım.
Nedense ihmalkar nesil üredi,
Beyinler yıkandı terör türedi,
Zeki olmayanlar değer vermedi,
Nankörü ayıplar dargın on kasım.
***** ORDUMUZ *****
Genel Kurmayımız açıklamakta,
Duyunca dudaklar uçukla makta,
Taraflı medyalar saçmalamakta,
Allah Allah diyen ordu var biz de.
Bizde asker olduk bunu biliriz,
Yaşlısı ve genci koşar geliriz,
Bu vatan uğruna bin kez ölürüz,
Kahramanlık yayan ordu var biz de.
Teçhizat kuşanır her bir neferi,
İtikat, inançla aldık zaferi,
Kafayı koruduk giydik miğferi,
Resule haz duyan ordu var biz de.
Eğitim düzeyi haddinden fazla,
Denizde, havada gidiyor hızla,
Karada, ovada boğuşur yozla,
Helal rızkı yiyen ordu var biz de.
Mustafa Kemal’in izinde yürür,
Ay yıldız Barak’ı göklere bürür,
Zekice askeri tüm dünya görür,
Allah Allah diyen ordu var biz de.
Ispartalı Zeki Çelik TÜRKİYE İLESAM il temsilcisi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.