SIR'RA KADEM BASIYORUM 2
’’Hayal etmek her şey demektir.Hayatın size getireceklerinin bir ön göstermidir’’
demiş Albert Einstein(1879-1955)
Kurduğumuz hayaller hayatımızın bize getireceklerinin önceden gösterilmesini mi kastedmiş acaba?Bir de kitap da şöyle diyor;
Bir düş panosu yapın,hayal gücünüzü serbest bırakın ve sahip olmak istediğiniz,yaşamak istediğiniz hayat tarzınızın resimlerini panonuza yapıştırın.Panonuzu ona her gün bakabilmek için görünür bir yere asın.Oradakilere şu an sahip olduğunuzu hissedin.Gerçekten sahip olduktan sonrada o resimleri kaldırın ve yerine yenilerini asın diyor.Belki güleceksiniz ama ben yaptım.
Bu yaz magnum çubuklarındaki şifrelere Aston Martin çekilişine katılma şansı verilmişti bir çok insan bunu biliyordur.Hani şu reklamlarında Kıvanç Tatlıtuğ’un oynadığı...Evet işte ben de tam 3 tane magnum çubuğundaki şifreyi yazıp gönderdim.Çekiliş 9 Eylül de...Temmuz ayı falandı gönderdiğimde.A 4 kağıdına kocaman bir Aston Martin resmi yapıştırdım.Ve tarihini yazdım...’’9 Eylül 2012 Aston Martin benim olacak’’diye ve yatak odamda şifoniyerin aynasına yapıştırdım.Her gün sabah kalktığımda,akşam yatarken o resme baktım.Telefonumun takvimine hatırlatma yaptım.9Eylül pazar günü saat 9:30 ’a ’’Aston Martin bana çıktı’’yazdım.Komik ama yaptım.Gün geldi çattı ben heyecanla bekerken telefonum ötmeye başladı.Kalbim daha bir hızlı çarpmaya başladı tabii benim.Hatırlatmaymış meğer.Daha çekiliş sonucu belli olmamıştır diye bekledim gece yarısını geçtikten sonra internetten çekiliş sonuçlarına baktım ki ne göreyim.Talihli kısmında adı yazan ben değilim.Yıkıldım...Aptal dedim kendi kendime,çıktı dedim al çıktı ama kol saati...
Halbuki kitapta bir adam düş panosuna çok güzel bir ev resmi koymuş ve her gün gelip gidip ona bakmış ve şu an da o resimdeki evin aynısında oturduğunu yazıyordu.Ya ben???Acaba bir yerlerde sistem hatası mı olmuştu...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.