YORUMLAR
Yaşar beyin yazısından sonra sizin yazınız güllük gülistanlık gibi geldi. Hani derler ya beterin beteri var diye. Şimdilik sular durgun. Fırtına ne zaman kopacak merakla bekliyorum.
Lale aşkla sevgiyle tanışıyor ama geçmişi mani olmaz inşallah. Lale'nin geldiği durum bir arkadaşımızın başına gelenleri anımsattı bana. Belki bende onu kaleme alıp yazmayı deneyebilirim. Sizin kadar başarılı olur muyum bilmiyorum.
Emeğinize, yüreğinize sağlık. Saygılarımla...
Kemnur
Kemnur
Sayın Hocam,
Yazınız harika gidiyor. Peki şu resimdeki motor, bahsettiğiniz Goldwing değil galiba. Çünkü o beyaz renkliydi. Gerçekten ,harika bir makine.
Saygılarımla.
Kemnur
http://www.youtube.com/watch?v=KYR-mrg3WlM
ŞU ANDA İSTANBUL MODA DA BİR EVİN GARAJINDA REHİN... SİGARAYI BIRAKIR DA HIZLI ADIMLARLA BİR KİLOMETRE YÜRÜDÜĞÜM GÜN TESLİM EDİLECEKMİŞ. KURT KOCADI, KÖPEKLERİN OYUNCAĞI OLDU... AMA NE VAR Kİ BU MOTOR İÇİN GURURU BİR YANA BIRAKIP DENİLENİ YAPMAK GEREKECEK GALİBA...
güzellikler güzel olunca insanın içi ısınırya hocam bu bölümde olumlu şeyler görmek çok lezzettliydi.. hayırlı cumanız olsun sağlıklı ve huzurlu...saygılarımla..
motor da harika bu arada...bütün kazalarına rağmen gezmeyi severim.:)
Gülayşe DELEN tarafından 11/9/2012 10:59:31 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Gülayşe DELEN
hayat hep mutsuzluklar sunacak değil ya dönüyor sanki birşeyler iyiye güzele.. Baba sonunda razıda oldu bahçeyi satmaya belki ömrünün son günlerini para sıkıntısı çekmeden geçirecek.. Ee cemde iyi çocuk anlaşılan ve o da laleye aşık o zaman bekleyelim güzellikleri diyerek yürekten kutluyorum.. saygımla..