- 1327 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
Mini Mini Birler
Fıstıkalrım can kuzularım oğlum Ali ve yeğenim Sezin’ e armağanım.
Mini mini birler olup elimden kayıp gittiler. Çantaları kendinden büyük iki küçük afacan melek. Boylarından büyük sorumluluklarla bezendiler.
66 aylık eğitimin başlangıcının ilk kurbanları garibanlarım. Heyecan bile duyamadım ilk gün korkularımdan dolayı. Nitekim okul büyüklere göre , öğretmenler de yetersizdi o yaş için. Sistem iki tarafı da zorluyordu.
Biraz oyunla başlandı eğitime , sadece bir hafta süren. Yazmaya başlandı yavaş yavaş , her gece evde eziyet. İki saat süren bir " hadi" maratonu. Tam 175 kez hadi demişim ! ( büyük oğlum saymış)
İlk olmak bazen sistem değişikliklerinde hiç de güzel olmuyormuş.
Aynı şeyi şimdi ben de yaşıyorum Açık Öğretim Fakültesi İktisat Fakültesi Son sınıf öğrencisiyim. Sistem değişti , kredili sisteme geçildi. Artıları da var ancak sınava kalmış 40 gün ve hala kitaplar yok. Kırk Ünite kırk güne nasıl sığdırılır o da başka mesele.
Bu sorun değil ama halâ sistem değişikliklerinin temeli hazırlanmadan yapılmasına sinir oluyorum.
Denek hayvanları gibi olduk HAYIR lısı...
YORUMLAR
sakın ola o çocuğa haydi demeyin, kendi haline bırakın.
o yaşta küçük çocuğa evde ders yaptırmayın.Sözümü yabana atmayın.Bende yıllar yılı bu mesleğe hizmet ettim, ne yazıkki çokda başarılı olmama rağmen erken emekli oldum.
İmkanım olsa eğitim üzerine neler yazmazdım.
dediğim gibi onu alın ve evde sadece dinlendirin.sıkılıp içinden gelirse birşeyler yapsın.kendi arzusu ile.
Şayet öğretmen çok ödev veriyorsa kendisini uyarın.
66 aylık çocuğa ödev verilemez.
Saygılarla hayırlı uğurlu olsun.
leb-i şima
leb-i şima
ve
evet çok tatlılar :)
birinci sınıf çin oyun temelli eğitim verin diyorlar ama kutu kadar dar sınıfta en az 50 öğrencisi olan öğretmenin nerede oyun oynatabileceği akıllarına bile gelmiyor. kalem tutmak için küçük kasları gelişmemiz 65 aylık çocukılarlarımıza eziyet eden bir eğitim sisteminin bizi daha ne kadar geri götürebileceğini bilmiyorm artık.
haydi hayırlısı demekten başka yapacak hiçbirşey klmamış gibi sanki.