- 1246 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
NURTEN CAN
sofrada elini.meçliste diline hakim ol diye atalarımız boşamı demiş.......bu bayanı kınıyorum...ve selam da vermek istemem..üstelik arkadaşlarının yanında......tebrikler......güller diyarından..duyarlı yüregin var olsun
NURTEN CAN
NURTEN CAN
zamanımızda ucuzluk had safhada.... şiiri bestelense ne olacakki...peki o bestekar bozuntusu niye yalıyor.... oda ucuz biri...siz çok sabırlısınız.... böyle bir durumu anlatmakta yürek işi...kutluyorum saygılar
NURTEN CAN
NURTEN CAN
Değerli NURTEN kardeşim. Yazınızı dikkatle okudum.
.
Bu konu ile çok şey yazılabilir ama ben kısa olarak düşüncemi musadenizle paylaşmak istiyorum.
.
Öncelikle olabilecek hatam olursa şimdiden af ola diyorum..
insanlara nasihat değerinde bir mesaj vermişsiniz..Hepimiz Elhamdürüllah Müslümanız diyoruz değilmi?
Hani neresinde kaldı müslümanlık.?
İşte bunlar kıyametin alametlerinden biri olasa gerek..Kimliğimizde İslam yazma ile Müslüman olunuyorsa .
Af buyurunuz bir Hayvana da aynı yazı kimlik çıkartılıp yazılsa Müslüman olurmu gerçekten farkı kalırmı.?
İnsanların içi kalbi müslüman olmalı...Yukarıda anlattığınız konu gerçekten milletin içinde hem ayıp hemde iğrenç bir davranış biçimi olarak görüyorum....Taman şiirlere sözüm yok..Dostça kardeşçe yazılıyor çoğu ..Ama dop doğru seni seviyorum ,sen şöylesin ,böylesin..gibi...gibi hitapla karşıki arkadaşa şiirler yazılmasını bende hoş karşılamam..
Hatta bir arkadaşımın şiir vesilesi ile tanıştığı bir arkadaşı yüzünden Yuvası yıkılma noktasına geldiğinide biliyorum..
Hepimiz medeni olarak çalışmalarımızı yapmalıyız..Fakat kimseyi uygun olmayan bir tema yaparak yazı ve benzeri faliyetlerde buluması tabiki hoş değil...
Zina sadece iki kişinin Cinsel olarak birleşmesinden başka şeyleri yok saymamalıyız... aslında ..Bir kaç çeşidi var..Dil zinası,göz zinası ,kulak zinası .gibi.. Bu konu ile ilgili iki tanede şiirim var..Aldatır ve aldatırmı adlı...iki yıl kadar olmuştu sayfama asalı..
Rabbim bizleri kötü insanların şerrinden korusun..Siz değerli kardeşimi bizleri bu önemli yaznızla bilgilendirdiğiniz için ve hatırlattığınız için yürekten teşekkür ederim..
selam ve saygılarımla..
mehmet ali unsal tarafından 11/6/2012 5:28:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
NURTEN CAN
mehmet ali unsal
Benn insanlara ,insanlığa faydalı olan tüm çalışmaların devamlı arkasındayım..
çalışmalarımdada belki fark ettinizmi bilmiyorum genellikle gündem konularını işlemişimdir.. benim için yıldızmış,uğur böceğiymiş önemli değil bizim mükafatımızı Rabbim verrir diyorum. her şeyden önce insanlara ,insanlığa bir şeyler verebiliyorsak ne mutlu bize ..
onun için El ele gönül gönüle Milletimize iyi örnek olursak öbür tarafta bizden hesap sanırım sorulmayacaktır..çünkü görevimizi yapmış bulunacağız...
neyse size çalışmalarınızda başarılar dillerim..Acizane bir kul olarak düşüncelerimi sizlere arz ettim .ve siz kardeşim olarakta yorumumu pembeleştirmişsiniz teşekkür ediyorum..görevimizi yapıyoruz..her zaman doğrunun güzelin yanında olmak gerekmiyormu?.
selam ve saygılarımla..
NURTEN CAN
Huzur dolu haneler, çoktan meyhane oldu.....Şerbet konan bardaklar, camdan kadeh oldu.Asude mekanlardan, zina binalar hop ,hop oldu..Adımı kaldı saygının, edebin ve iffetin,
Her türlü azgınlıklar, hepten anane oldu..Yazık çok yazık bu millet nereye gidiyor canım ya.
Yazını inan ki içim burkularak okudum .Ben bu türlü şeyleri esefle kınıyorum.
Yetkin kaleminiz var olsun .Saygılar bacım