- 934 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İMKANSIZIM
NEDEN BU KADAR İMKANSIZSIN
NEDEN BU KADAR ULAŞILMAZSIN
NEDEN HASRETİNİ BU KADAR DERİNDEN YAŞIYORUM
CEVABI OLMAYAN SORULAR..BU KADAR SEVERKEN SEVİLMEK İSTEDİM ÇOK MU ŞEY İSTİYORUM ACABA.YÜREĞİMDEKİ YANGINLARIN,SONU BİTMEK BİLMEZ GÖZYAŞI YAĞMURLARININ TEK SEBEBİSİN SEVDİĞİM.İLK GÖRÜŞTE SEVMEDİM Mİ SENİ.SANA İLK BAKTIĞIMDA KALBİM DELİCESİNE ATMADI MI.HERGÜN AĞLAMADIM MI SENİN İÇİN.DEĞMEZ MİŞİN BİLİYOR MUSUN.MADEM SEVDİĞİN VARDI BANA BUNU NEDEN SÖYLEMEDİN.ACI ÇEKTİRMEK İÇİN Mİ YOKSA NE KADAR SAF DEMEK İÇİN Mİ.HANGİSİ.AMA BİLİYOR MUSUN İYİDE YAPTIN.BİR ÇOCUK GİBİ SAVUNMASIZDIM.HAYATA OLABİLDİĞİNCE SAF VE TEMİZDİM.KÜÇÜK BİR YAĞMUR DAMLASI GİBİYDİM.OLABİLDİĞİNCE DURU.AŞK DENEN O DUYGUYU YAŞATTIN BANA TEK BAŞIMADA OLSAM BU MASALDA.BEN SENİ ÇOK SEVDİM.İLK DEFA YAŞADIM BİLİYOR MUSUN.DİĞER KIZLAR GİBİ ONDAN ONA GÖNÜL EĞLENDİRME ŞEKLİNDE DEĞİL.ELLERİNİ TUTARAK SANA RAHATÇA DOKUNARAK DEĞİL.SEN ERKEKLERİN EN ŞANSLI OLANIYDIN BENCE.DIŞARIDAN BAKTIĞIMDA HEP KARŞI TARAF KIZLARIN PEŞİNDE KOŞUP ŞİİR YAZAR.KIZ NAZ YAPAR FALAN.BENDE BUNUN TAM TERSİ.
SEN BENİM İLK GÖZ AĞRIMSIN.GÖZLERİMİN GÖRDÜĞÜ İLK GÖZ KULAKLARIMIN DUYDUĞU İLK SESSİN.KENDİ GÖZYAŞLARIMDA BOĞULDUM HERGÜN.HIÇKIRIKLARIMI DUYARDIM KİMİ ZAMAN.TAMAM BİLİYORUM İLK ZAMANLARDA İMKANSIZDI.BUNU SANA SÖYLEYEMEZDİM.SEVDİĞİN VARDI.AMA ELİMDE DEĞİLDİ.ALLAHIM BEN ONU DEDİĞİMDE AKIYODU GÖZLERİMDEN YAŞLAR.SEVİYORUM DEDİĞİMDE İSE SARSILARAK AĞLIYODUM.ÖYLE SEVMİŞTİM Kİ CANIM ACIYODU.TAM MANASIYLA YANIYODU.ELİMLE KALBİMİ GÖSTERİYODUM.YANAN YERİNİ.HERGÜN DUA EDİYORDUM ALLAHIM YARDIM ET ELİMDE DEĞİL DİYE.HATIRLIYO MUSUN KURS BİTTİĞİNDE SINAVA GİRİCEKTİK İKİMİZDE.SENİNLE AYNI OKULDA SINAVA GİRELİM DİYE EVDE DUA ETMİŞTİM.HİÇ BİR UMUT YOKTU İÇİMDE.ÇÜNKÜ HERKESİN OKULU FARKLI YERLERDE OLUCAKTI.MSJ ATMIŞTIM SANA SINAV YERİN NERDE DİYE.HATIRLAMIYOR MUSUN SADECE İKİMİZİN OKULU AYNI YERDEYDİ.25 KİŞİ FARKLI YERLERDEYDİ.ÜSTELİK SADECE İKİMİZ AYNI SINIFTA VE SIRALARIMIZ SENİ RAHAT GÖREBİLECEĞİM BAKABİLECEĞİM YERDEYDİ.ANLASANA DUALARIMDA SENİ NASIL DİLEDİĞİMİ.O GÜN SAÇ TELİNDEN AYAKKABILARINA KADAR İNCELEMİŞTİM SENİ.BANA GÜLMÜŞTÜN YA HANİ GÜLDÜN ÖNÜNÜ DÖNDÜN.BEN BOŞ BİRYERE BAKTIĞIMDA SENİN GÜLÜŞÜNÜN YANSIMASINI GÖRMÜŞTÜM.BU KADAR SEVDİM İŞTE SENİ.
SINAV BİTTİ VE BİZ ÇIKMIŞTIK.AY AĞUSTOS AYIYDI.DÜŞÜN NE KADAR SICAK.SEN BİR ARA TELEFONUNU ALMAYA GİTMİŞTİN.YANIMDAN AYRILDIĞIN O DAKİKA BÜTÜN BEDENİM BUZ TUTMUŞTU SANKİ.ÜŞÜYORDUM.HIRKAMI GİYDİM.ORADAKİ BİR ARKADAŞIMA SORDUM.YA BEN Mİ ÜŞÜYORUM YOKSA SENDE ÜŞÜYOR MUSUN DİYE.AKSİNE ÇOK SICAK OLDUĞUNU SÖYLEDİ.O SIRADA SEN GELMİŞTİN YANIMA.YANIMA GELDİĞİN AN ÜŞÜMEM GEÇMİŞTİ.ANLASANA SENİ NASIL SEVDİĞİMİ.
VE VEDA ANI GELDİ ÇATTI.SENİ SON GÖRÜŞÜMDÜ ARTIK.HERKESLE VEDALAŞMIŞTIN TEKER TEKER.BEN EN SONA GİTTİM.EN SON VEDALAŞMAK İÇİN.SIRA BANA GELMİŞT.ELİNİ UZATTIN VE ELİNİ TUTTUM.YÜZÜM ALEV MİSALİ YANIYORDU.İLK DEFA ELİM DEĞİYORDU SANA.EVE GELMİŞTİM.ODAMA GİRDİM.YATAĞA UZANIP YATTIM.EVDEDE KİMSE YOKTU.GÖZLERİMDEN YAŞLAR AKA AKA UYUDUM.KALKTIM VE SENİ SON BİR KEZ DAHA GÖREBİLMEK İÇİN DUA DUA YALVARDIM.UNUTMUŞTUM SEVDİĞİM.BELGELER ALINMAYACAK MIYDI.
TELEFON GELDİ ERTESİ GÜN.BELGELE İÇİN.BU SEFER SENİ GÖREBİLME GİBİ BİR ŞANSIM YOKTU.HÜZÜN VE HEYECAN VARDI İÇİMDE.NEDENİNİ BİLMEDİĞİM BİR HEYECAN.KURSUN KAPISINDAN GİRDİM İÇERİ.KİMSECİKLER YOK.BİRTEK BELGEYİ VEREN HOCA VAR O KADAR.BELGEMİ ALDIM VE ÇIKTIM.BU ARADA BİLİYORSUN O MEYDANI İSTANBUL GİBİ.NEYSE TAM ÇIKTIM KAPIDAN BİR İKİ ADIM ATTIM VEEE O ANDA HEYKEL GİBİ KALMIŞTIM HATIRLIYOR MUSUN.NEDEN SENCE.ÇÜNKÜ SENİ GÖRMÜŞTÜM.BEKLEMİYORDUM.HANİ KEMAL SUNALIN BİR FİLMİ VARDI.OYA AYDOĞANI GÖRDÜĞÜNDE DONUP KALIYODU YA.BİRŞEY SÖYLÜCEK SÖYLEYEMİYORDU.BENDE AYNI O ŞEKİLDEYDİM.1-2 SANİYE SONRASI KISA BİR ŞOKUN ARDINDAN MERABA DEYİP ELİNİ UZATTIĞINDA BEN BİRAZ KENDİME GELMİTİM.AMA DİLİM TUTULMUŞTU SANKİ ÇIKMIYODU CÜMLELER.BEYNİMDE DÖNÜYORDU AMA DİLE GETİREMİYORDUM.ARDINDAN YÜRÜYÜP GİTTİN.DÖNDÜĞÜNDE BEN BİR MAĞAZANIN ÖNÜNDE OTURUYORDUM.VE SEN ÖNÜMDEN ÇEKİP GİTTİN.SENDEN BIKTIM DERCESİNE.HALBÜKİ BEN SENİNLE MERABANIN DIŞINDA KONUŞMUYORDUM.GÖZLERİM,YÜZÜM,KALBİM VE GÖZYAŞLARIMDI KONUŞAN.
ARADAN 6 AY GEÇMİŞTİ.BEN İSE BIRAKTIĞIN YERDEYDİM.SEN İSE KALBİMDEYDİN CANIMDAYDIN.KIRGINDIM SANA O GÜN BENİ GÖRMEZDEN GELDİĞİN İÇİN.DERSHANEYE YAZILMIŞTIM.ARKADAŞLARIM ŞİMDİDEN TANIYORLARDI SENİ.ANLATMIŞTIM ONLARA.BİR ARKADAŞIM KİTAP OKUMAYI VE ŞİİR OKUMAYI SEVDİĞİMİ ÖĞRENİNCE BANA ŞİİR YAZMAYI DENESENE DEDİ.BEN LİSEDEYKEN DENEMİŞ AMA BAŞARILI OLAMAMIŞTIM.AŞKTAN UZAKTIM ÇÜNKÜ.BİLMEM DENERİM DEDİM.EVE GİDİNCE İLK İŞİM ÖDEVLERİMİ YAPMAK OLDU.ARDINDAN OTURDUĞUMDA SESSİZ SESSSİZ AKAN GÖZYAŞLARIMI GÖRDÜM.SANA HAYKIRIYORDUM BU SEFER.KARŞIMDA DURURCASINA GÖZLERİMİN ÖNÜNDEYDİN.İLK SANA HAYKIRDIĞIM CÜMLELERİ KAĞIDA DÖKTÜĞÜMDE İLK ŞİİRİM ÇIKTI ORTAYA.BAŞLIĞIMI NE.ŞİİRİN BAŞLIĞI < GÖZYAŞLARIMIN SEBEBİSİN *
ARADAN 8 AY GEÇTİĞİNDE BANA BİR MESAJ GELMİŞTİ SENDEN.BENDE SANA BAĞLANMAMAK ADINA SORMUŞTUM KIZ ARKADAŞINLA ARAN NASIL DİYE.AYRILDIK DEMİŞTİN.O GÜN BUGÜNDEN BERİ HALA MSJ ATIYORSUN BANA.BENDE HALA SANA CEVAP YAZIYORUM.FARKINDA MISIN TEK MSJLA KONUŞUYORUZ.NE SESİNİ DUYDUM NE SENİ GÖRDÜM.
YAZIK DEĞİL Mİ BANA.BU YAZIYI SABIRLA OKUYAN DEĞERLİ ŞAİRLER VE YAZARLAR.SİZLERE SORUYORUM.BEN BU KADAR ACIYI HAKEDİYOR MUYUM.TERTEMİZ BİR ŞEKİLDE BU KADAR SEVERKEN SEVİLMEK İSTEMEK ÇOK MU.ONDAN ÖNCESİDE ONDAN SONRASIDA OLMADI.NEDEN BEN BUNU BU KADAR SEVERKEN SEVİLMİYORUM.İLK BAŞLARDA İMKANSIZDI AMA ŞİMDİ İMKANSIZ DEĞİL.UNUTMAYA ÇOK ÇALIŞTIM AMA OLMUYO UNUTAMIYORUM...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.