- 872 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BAKTIM BİTMİŞ!
Bir anda oldu,hiç anlamamış ve görmemiş gibi davranmak ne kötü! Elinden kayan sevdiğini görmek onu yaşamak ne acı...
Olsun" bunu’da yaşayıp göreceğim varmış "demiyeyim:(yaşayıp onunla çok hayallerimiz vardı!:( hepsi gitmiş ben anlamamışım ...
"Kör müydün niye elinden kaçmış’ta yakalamadın" diyenlere "siz kaçanı tutmuşmuydunuz "derim bende !:( ...O aklına koymuş ise kimseyi dinleyecek değildir..
Bu bugün olmuş ise zamanıdır,belki eş dost girseydi araya yarında olabilirdi...
Biz çok seven ikiliydik:)aklıma geliyor’da nasıl her şeyi lise çağlarında hayal ederek zaman geçirmiştik..aynı ortamda büyümüş,aynı havayı solumuş,aynı kalp için sevdalanmış iki "Aşk insanı"...Bunu şimdi sorsalar "nerede kaldı bu aşk insanlarının hayalleri diye ";"üstünden çok sular geçti"derim..
Hayal zamanlarında çok şeyleri beraberce paylaşıp aynı suları içtik,ekmeğimizi paylaşıp ,olmayanı oldurmak için çok zaman aç ve gitmemiz gereken yerlere gidemeden yılları geçirdik..
Geriye baktım şimdi niye ve neden !? bu zaman içerisinde ne değişti acaba bunun içinde asla pişmanlık duyduğum ne kaldı !....Ona harcadığım onca seneler...Değermiy ’di!:) şu anda yine aynısını yapmak gerekirse yaparmıy dım’ ki! :) ;ben bu kafada gidersem ;Neden olmasın! ,sevgi her şey değildir aslında birazda karşılığında almak,mutfakta beraberce işlenmek,evde ortak temizlik yapmak:)çamaşırları yeri geldiğinde onunda asması,benim tuvaletteyken yetişemediğim yerde yemeğe kepçeyle veya kaşıkla tat katmasıdır..Öz güven duygusunu gelişmesi ile’de ,her şeyin karşılıklı anlayış içersin’de gelip geçmesidir o yıllar..Güzel ve asla bitmeyecekmiş gibi aniden geçen o kısacık yıllar sonrası:) bakıyorum’da çok bir şey katmış hayatıma....Kendime gelmişim,zamanında sevdiğim sevgi şimdi gerçekten güvene ve saygıya dönük bir AŞK olmuş :)bunu şimdi yaşıyorsam temeli iyi atılmış bir sevgi,güven karşılıklı saygıyla oluşmuş bir ikili iken niye diye sormaz mı ? İnsan:(bu duruma geldik..
Karşıma geçip" artık yeter ben bırakıyorum !" dediğinde kalbim duracak sandım:( sonuçta o söyledi ben anlam bulamadım,nedenini de sormayacağım.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.