- 4051 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZLEDİM
Aşkım Gözlerinin içine bakmayı özledim. Saçlarını okşadığım zaman ki bakışlarını özledim. Ellerinle yüreğime bıraktığın iç Çekişleri özledim. Dudağıma bıraktığın buseni özledim.
Ensemde Ki nefesinden duyduğum dalga seslerini özledim.
Gecenin karanlığın da Parlayan yıldızların altında, Sana sımsıkı sarılmayı özledim. Issız Gecemizin Aydınlanan sabahını özledim. Tenine usulca dokunup öpmeyi özledim. Yüreğini, yüzünü Seni özledim, gözlerini, ellerini, ÖZLEDİM! ! Seninle birlikte Kaldığımızda Yaptığımız kavgaları özledim… Sevgin ile yaptığın mangalı, kızınca bana Hırçın bakışlarını Özledim. Seninle gittiğimiz tatil köyünde gezdiğimiz yerleri, Denizde Yüzerken yanımda ki hayalini ÖzlediM.
Sen’inin yokluğunda anladım sessizliğin acısını
Gülün dikeni elime batınca gözümden akan yaş benimle savaşırken özledim seni. Kirpiğim de kalan nem seni sorunca lanet ettim kendime, yüreğim yandıkça hasret suyu istedikçe özledim seni… Büyük aşkım Seni çok özledim!
GÜLŞEN SARIOĞLU 5.11.2012
YORUMLAR
Aşkın o baykuşun gözlerine benziyen harika gözlerinde kendini görmek ister,O zülüflerin her telini sayarak öperek okşamak ister.Elleriyle yüreğini okşayarak o iç çekişlerini hissetmek ister.O pembe dudaklarına istediğin buseyi koyarak ruhunu okşamak ister.
Ensenin beyaz tenini ısırarak dalga dalga nefesini vererek okşamasını ister.
Gecelerin karanlıklarında sana sımsıkı sarılarak tüm özlemlerini gidermek ister.Kimsenin sevemeyeceği kadar seni severek,tenine dokunarak öpmek ister.Seninle tatil köyünde gezdiğiniz,,eğlendiğiniz,denizde birlikte yüzdüğünüz ,coşan dalgaların oğultusunu duyarak hissetiklerinizi tekrardan yaşamanızı ister..
Gülün dikeni eline batarken gözünden akan o gözyaşlarının hiç bir damlsını boşuna akmayacak şekilde içerek onun vermiş olduğu hazı almak ister....
Büyük aşkın seninle bir şelalenin akışında akan berrak suyun kenarında karşılıklı olarak bir masada otururken yıllanmış şarabın kadehlerini aşkınızın şerefine içerek,o anda senin yazmış olduğun o harika şiirlerini okumasını ister...
Bir dağın doruğunda yeşil ağaçların altında seni kucağına alıp,içinden hissetği şekilde severek yaşamanın en güzel tadını vermek ister..
Büyük aşkını sevdiğin kadar o da seni sevdiğini bil...
İçten hissettiklerinizi harika cümlelerle ne kadar güzel ifade etmişsiniz.Kutlarım...
Sevgim sevgin olsun can dost,sevgi ve selamlarımla...
Sevenin sevdiğine seslenişi güzeldi şiir gibii ..
tebriklerr...
.saygılarımla.
gülşen sarıoğlu
İNSAN SEVDİĞİNE DAİR HER ŞEYİ ÖZLER ELBETTE.
BAZEN BAKIŞINI, BAZEN KIZIŞINI.
BAZEN GÜLÜMSEMESİNİ
BAZEN HÜZNÜNÜ
VELHASIL-I KELAM; İNSAN SEVİNCE;
"SAÇINI, TIRNAĞINI BİLE ÖZLER SEVDİĞİNİN"
BU ÖZLEMİ EN YALIN HALİYLE YANSITAN BU GÜZEL YAZIYI TEBRİK ETMEMEK MÜMKÜN DEĞİL.ÖZLEMESİNİ BİLMEYEN, SEVMEYİ BİLEMEZ.SEVGİYLE KALIN.
gülşen sarıoğlu
güzel yorumunuza sonz teşekkürler Engin sağlık mutlu huzulu kal