- 970 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BAŞI KALBİNE DÜŞMEYENİN YOLU BANA DÜŞMESİN...
Bir yanım sızlıyor..
Öbür yanım izliyor sanki..
Başım alışmış yalnızlığa yaslanmaya, ve bu neyin yokluğu anlayamadım.
İçimdeki sesi dinlerken bütün azalarım konuşuyor. Düşünüyorum.
Nedense; dilim beni dilim dilim bölerken,yüzüm güneşten önce solarken izlediniz guruba karşı mehtabı.. .. ?..
Güneş mi zalim bilmiyorum yoksa ben mi zulmediyordum gözlerime ... Ne o vaktinde doğuyor artık, ne ben bakmayı özledim sanki.
Susmuşum...
Asiliğim karanlığıma..
İnsan kendi İçindeki karanlığa bir kibrit yakmadan başkasına nasıl mum olur? Yanarım bir kibrit kadar olamadım şu hibrit tohumlu dünyada ...
Tam düşüncelere dalarken uyanıyor korkularım .Ne zaman sırtıma dayanak gerekirse hemen ardıma duran bir duvar..
Ne var ha, söyle ne var demeye kalmadan ;
-Kızma diyor, sensiz azalır mı bu uzun yıllar ..
Ah be!
Han duvarları gibi çaldınız yıllarımdan..gelene gidene verdiniz az ömrümden.. Beni gözüne mi
kestirmiştiniz nedir?
-Ne o çok mu aciz duruyorum, çok mu zavallı gibiyim ... Yıkılacak gibi mi sanki,düşecekmişmişim öyle mi ...
Han duvarları gibi kasvetli ama uğrayanlara hoşbeşsiz buyur eden bir sessiz merhamet.. İstemiyorum. Az gelir istemem demek, istemem de ne demek
susarım sessizliğimce.. susarım çaresizliğimce...
Sebep arayan bulur sebebini. Sebepsiz sevdiyesen arar mısın öyle değil mi? Di mi.. ?
Yokluğu zor gelenin varlığı bana yeter. Rabbimin görünmeyen elleri olmasa.. Yağmurun elleri olmasa .. Zamanın elleri olmasa.. Tutamadığım tutunamadığım ellerin olmasa.. seni neylesin bu gönül ...
....
Ben aşkı düşe kalka öğrendim.Yani sizin gibi değilim. Düşer yine ayaklanır yüreğim...
Ya sizler öyle misiniz?
Kalbiniz acıyasıya pes ediyorsunuz. Yok öyle.. Acımayan yürek ağlar mı...? Ağlamayan kalp ne bilsin beni ..
O nsuz yaşayamayan ne bilir sonsuzluğun kıymetini.. Sonsuza aşıktım bir zamanlar. İmkansızı aşacak kadar, kabımdan taşacak kadar aşıktım.. Aşktım bir zamanlar.
Anladım ki aşkın sahibine aşık değilsen yalanmış herşey. Anladım ki aşk zannettiğim, değilmiş aslında.
Artık............
Ne zaman başım göğsüme düşse Seni ne çok sevdiğim geliyor aklıma..Kalp kırılsa da sever diyorlara yaa... Sanmıyorum..
Kırılan kalpler düzelmez asla..
Sana düşkünken düştüğüm yollarda acıyan canlarım kanayan yanlarım oldu. Üzgünüm ama gönül silene müptela, yalnızlığımsa bana.
Ben düşünce ALLAH dedi yüreğim.
Ben eyvALLAH dedim,o maşALLAH dedi...
O ALLAH yettim ,
tükenmez derdim BİTTİM dedi..
YORULDUM...
Başı kalbine düşmeyenin yolu bana düşmesin artık emi... Say ki Uzun bir yolculuğa çıktım dönemiyorumdur belki...
SEHERYELİ
YORUMLAR
sevgili seher, büyük bir kırgınlığı hissettiriyordu yazın, ama şiir gibi geldi bana, ben de böyle yazıları kıskanıyorum. başarılar dilerim canım.
Seher Emrullahoğlu
bir bana dargın...
bazı içimden dökülüveriyor gözümden boşalan... heba olmasın dedim iyi etmişim o zaman.. ne güzel... selam ve dua ile ...