- 842 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İLK GÖZ AĞRIM
O BENİM İLK GÖZ AĞRIM.O BENİM GÖZLERİMİN GÖRDÜĞÜ, KULAKLARIMIN DUYDUĞU İLK KİŞİYDİ.BEN ONUN İLK SESİNİ DUYDUĞUMDA SEVDİM.İÇİMDEN BİR PARÇA KOPUP GİTTİ SANKİ.BEN ONUN GÖZLERİNE BAKTIĞIMDA İÇİNDE KAYBOLDUM.YANIMDAN GEÇERKEN KALBİMİN ATIŞINI DUYDUM.BEN ONU DOKUNMADAN SEVDİM.KALBİMLE SEVDİM.İMKANSIZ OLUŞUNU BİLE BİLE SEVDİM.15 GÜN SONRA ÖĞRENDİM SEVDİĞİNİ.BİLMİYORDUM.SORAMADIMDA.BİR ERKEĞE SENİN SEVDİĞİN VAR MI NASIL DENİLİRDİ Kİ.ÖĞRENDİĞİMDE CANIM YANDI.GÖZLERİMDE YAŞLAR DOLDU VE TAŞTI.O GÜNDEN SONRA HERGÜN İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN 6 AY BOYUNCA HIÇKIRA HIÇKIRA AĞLADIM.8.AYDA BİR MESAJ GELDİ.ONDANDI.KISA BİR ŞOKUN ARDINDAN BAĞLANMAMAK ADINA SORDUM.KIZ ARKADAŞINLA ARAN NASIL DİYE.AYRILMIŞ.3 SENE OLDU.SADECE HALA MSJLA KONUŞUYORUZ.NE ONDAN ÖNCESİ NE ONDAN SONRASI OLDU.HALA İLK GÜNKÜ GİBİ SEVİYORUM.UNUTAMIYORUM.İŞTE BÜTÜN YAZDIĞIM ŞİİRLERİMİN SAHİBİ TEK KİŞİ O.
YORUMLAR
Bak gece oldu karanlıklarda bir bekçi düdüğünün sesi var.
Gecenin yalnızlığını bölen.
Bir de, bir daha aynı daldaki yaprakla sevişemeyecek olan rüzgârın ayak sesleri.
Bu gece bir başka sarhoş olacağım. Bir damla mey geçmeden boğazımdan.
Bir kez olsun bakmadan gözlerine
Ve bir kez olsun güneşin batışını izleyemeden seninle.
Tüm meyhanelerin inadına sarhoş olacağım.
Hem de yıkılırcasına.
Sana uzak bir kentten doğmamış yıldızların gecelerinde yazıyorum bunları.
Özlemim sensin.
(HANİ DERLERYA AŞKIN DOĞUŞUYLA, GÜNEŞİN BATIŞINI ENGELİYEMEZSİN. DİYEN DOĞRU DEMİŞ.HER YAŞANAN AŞK BİR TECRÜBE OLSUN OLSUN'Kİ TEKRAR AYNI ACIYI YAŞAMAYALIM,GÖZDEN AKAN HER DAMLA YAŞ BİR CENİN YOK OLUŞUDUR ) SAYGILARIMLA.....