- 1460 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
İNSANLAR HAKKETTİĞİ YERDEDİRLER
İnsanlar hakketiği yerdedirler, kimse
beni bu seviyeme getirmedi oturduğum yerimi çoktan hakkettim , edebimle terbiyemle yaşamayı öğrendim, kimseyi kırmadan yaşamak,
kırılmamak için,
Karıncayı bile incitmiye korkarım insanları inciteyim.
Onların bile varlığı üstündür kimbilir.
Iyiye iyi ,kötüye kötu demişimdir kimseden cekinip korkmadan, ağzım yanınca yandım da demeyi bilmişimdir tek korkum yüce Mevladır ,
Onun adaleti. saltanatı zarar vermem .veremem.kudretine şuphem yok beğenen dost eder beğenen abla kardeş , elim hep yardıma koşar .kalbimde tek kişiye yer vardır, -"ne oldum deme ne olacağim" de diyen ninem bu sözü tekrarlarım beynimde daima.
Allah yüceltirde, cüceltirde boynum kıldan ince , yükseklerde uçtum yerlerde de, kalitemi değiştirmedim seviyemide düşürmedim bana zalimce davrananlara HAMD olsun ,beterin beteride vardır deyip sabıra koştum belki zamanla sabır taşıda oldum...Amma asla zalim olmadım ,zalimlerden değilim.
Hayır ve şer Ondandır , her hayırda bir şer , her şerde bir hayır saklıdır, yanan umut mumu sönmedi henüz yaşama devam diyor ..
Ta ki son nefese kadar, umutsuz insan zaten ölmüs gömülmüştür namazı kılınmamıştır ve duyulmamıştır sadece , yıkılmadım ayaktayım der gibi yanan son mum,aydınlatır beni, gün doğmadan neller doğar neller olur biter bilinirmi,
Gülerken ağlarız, ağlarken güler, ask bitti sukut oldu derken ,hic beklemeden kapımızı çalar, çünkü yalnızlık Allaha masusmuş, bilmiyenlere selam .
Uzun veya kısa yolculuk değilmidir bu hayat , gece gündüz yürüyüp kavrulduğumuz , yılmadan eşkımeden;
yağmurdan sonra güneş doğmazmı?
Doğuncada gökkusağıyla beraber müjdesini ıkabet eder, donatmazmı etrafimızı güzellikler , her gecenin bir sabahı vardır her sonbaharın yazı, buysa kaderdeki alın yazısı çekilmeden teraziden tartılmadan öğrenilmiyormuş demekki.hayat romanımızı yazan "Kirâmen kâtibîn" melekleri Münker ve Nekire selam olsun
Yaşanmadan bilinmez ders alırız hayattan , en büyük okul insanın kendi tercübesidir , ve insan olabilcegini dir bilhasa sykyntilarinda galip gelmesidir, iyiligimiz kadarıyla , kötülugümüz bize geri dönecekse yüzümüz ak ola İNŞALLAH .
Hepsi dönsün sözünden , özünden kişilik karekterimizi tabolmuzu bildikten sonra kimseye eyvahımız olmaz olamaz.
Biz apalamıyoruz yürümeyi iki ayağımızın üstünde durmayı biliriz ,çoktan öğrendik yol aldık vei hayat yolunda koşanlardanız biz......
Kimsenin Rabbime şikayet edecek kadar kötülüğümüz olmadı ,kendime yapılmasını istemedigimi başkalarına uygulamadım .
Ruhum rahat lakin onların rahat olacaklarmı, sevildikleri kadar sevileceklermi?
Etme bulma dünyasıymış bu dünya, ekin zamanı olur birde biçme,ne harman zamanları güzler gördük .
Fener olduysan etrafina , yaktığınn fenerini bulup ışıkklı bir şekilde yoluna devam edecektir;
Oysaki olmıyanlar karanlık rotasında kayıplara karışabilirler, çarparlar bir köseye ,hiç bir adımımdan pişman olmadım ve olmamak gerekmezmı , hashas olmamdan sikayetciyim pişmanım keşke biraz zalim olsam sözümü yutmasam amma su söz gelir aklıma " konuşmadan ağzında dilini 3 sefer gevelede öyle konuş" sözü .
Cünkü el yarası unutulurmuş dil yarası asla. Susan ağız susmıyanı yener vesare vesare,,,,,,,,,,,.
İnsan kendine ne yakışıyorsa onu yapmalı doğruda olduğuna kanaat getirdiyse hiç vazgeçmemelidir, ve dogrudayız ve kolay pest etmiyecegiz ,kimsenin bizi yıldırmıya gücü yetemez , küçümsenilirler ve o zaman anlarlar , isyanmı ASLA ekme biçme dedik ya ondan.
Bedua mı asla herkesin isyani kabul olsaydı düşmanlar silah kulanmazlar isyan ederlerdi sadece, kaç türlü çiçek var su evrende amma gül çiçeklerin kraliçesidir.biz gül olmayı bilelim.
Kimseye kırgın değilim bunlar beni küçük insan haline getirmez tersine ilim dalına bir adım öte atar hayat okul demiştik en büyük okul dünyada yaşamaktır ya başarırsın ya kayıp edersin, ıkı dünyaya bağlıdır
dersine iyi çalişan kazanır mukafatını alır her yerde.
,,,,,, Ayşe Kavak.....