DÜŞÜNCE...böyle bir şey
Yalnızlık ne kadar acı hergün aynı yerde tek başına olmak. Saatin karşısında zamanın geçmeyişi. Boğulursun o yalnızlığın içinde canın acır ama senden başka kimse duymaz bunu.kendi kendini yer biitirirsin..olan sana olur.
Birden gözlerin dalar iyi kötü herşeyi düşünürsün.o düşünceler boğar insanı.
İNSANI HAYAT DEĞİL DÜŞÜNCE MAF EDER. (alıntı) Dışarı bakarsın, bakakalırsın insanların ardından ama sen halen yalnızsındır bir okadar küskün ve düşünceli.Yalmızlığın ve sen hergün aynı düşünceler içendesindir.Düşüncelerinle mücadele edersin.İsyan edip gözyaşı dökersin, düşünceler seni git gide eritir,engel olmak istesende olmazsın.Mutsuz olur herkezide mutsuz edersin.
Vakit halen aleyhine işler iki seçeneğin vardır.ya bu düşüncelere devam edip kendinin dibe batmasını sağlamak yada düşünceleri bir kenara bırakıp kendini baska seylere odaklamak.AMA... Kurtulamazsın çünkü..yalnızsın,çünkü..halen zaman canını acıtmaktadır.VE...SEN MUTSUZSUNDUR
Düşünce ve Yalnızlık böyle mutsuzluğa iter.
YORUMLAR
derinlerde yaşamayı denemektir..şöyle bir durup nefes almak istersiniz bazen ve işte o zaman yalnızlığı seçersiniz...kendini sadece kendinle paylaşırsın...biraz düşünür biraz uğraşırsın...dolunay gecesinde ay'a bakar,acaba şu anda kaç kişi bana eşlik ediyor diye geçirirsin aklından...sonra boynunu büker hayallere dalarsın...dalar gidersin ufka doğru...taki bi parçan yalnızlığını fısıldayıncaya kadar...kızarsın o parçana dersin ne istiyorsun benden,kendinden ? o da umursamazya seni boş verip yatarsın...yalnızlık bir garip yolculuk...