Kaldır kapağı bak ; kimler acı çekiyor cennette.
Kaldır kapağı bak ; kimler acı çekiyor cennette. Ve kimler kahrolmuş kendi cehenneminde.. Bak, sessiz sessiz duran o insanlara. Nasılda güçlü olduklarını, aslında hiçte o kadar sessiz olmadıklarını izle. Sonra biraz daha iyi bak ve, acı çekenleri gör. Gülümseyen ama aslında hiç mutlu olamayanları.. Onların nasıl bu kadar mutsuz olabildiğini düşün.. Bir sebep bulama, ye bitir kendini. Bir sebep bulduğundaysa.. kabullenme gerçeği. Kabullenme onların mutsuzluğunun sebebinin aslında kendin olduğunu.. Sonra döndür kafanı gene bu tarafa. Gördükten sonra gerçekleri, nasıl da eskisi gibi olamadığını izle..
Hatta gördükten sonra o mahfolmuş, bitmiş, tükenmiş topluluğu, nasıl da söküp atasın geldiğini izle gözlerini.. Nasıl da yıkıldığını izle..
Hani insan gerçeği bilene dek güçlü olduğunu sanar ya, gerçeği öğrendikten sonra yıkılır filan.. Sen de öyle ol. Güçlü sanıyorken kendini, yıkıl bir anda. Tıpkı bir zamanlar yıktığın insanlar gibi.. Sende yıkıl.
Sonra itiraf et kendine.. Aslında tırnak kontrollerini hiç sevmediğini, hep merhametten uzattığını ellerini hatırla. Bir zamanlar aşık olmuş gibi yaptığını, ve sonra da herkesi terkettiğini hatırla. Tüm o ardından dökülen göz yaşlarını hatırla. Tüm o ölmeni dileyen insanları hatırla.. Ve sonra tüm bunların aksine, sen olmazsan yapamayacağını düşünen insanları hatırla. Sensiz devam edemeyeceğini düşünenleri... Hatta dediğini yapıp, senin için intihar edenleri.. Hatırla.
Hatırla ki sende itiraf edebil artık kendine, ne kadar pişman olduğunu. Ne kadar güçsüz, ne kadar yalnız ve ne kadar mutsuz olduğunu..
Hem böylece tüm o kapağın arkasında ki insanların yükünü de taşımak zorunda kalmazsın. Onlar yalnızca kötü birer anı olarak kalır sende. Ama öbür türlü, kaparsan gene gözlerini, ve ısrar edersen görmemekte gerçeği, mahfolursun çocuk. Mahfolursun.. Zamanla daha da yalnız, daha da mutsuz olursun.. Öldürdüğün örümceklerin bile bedduaları üzerindeyken hala, bir de o insanların beddualarını, haykırışlarını nasıl kaldırcaksın sen ? Düşün tüm bunları..
Düşün ve pes et artık. Güçsüzsün sen. Tüm güçlüleri güçsüzleştirdiğini sanan, ama asıl güçsüz olansın.
İnan artık buna.
KABULLEN.
Çünkü kabullenmek, en iyi ilacın olacak senin..
İnan...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.