- 1905 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
İSTANBUL BENİ BÜYÜTÜYOR... kitabım dan bir bölüm..(bir adam tanıdım.adı yalancıy dı.. )
sanal alem adı üzerin de .size bir öykü anlatacağım dinlediğim...ve ya yaşadığım..ve ya hiç yaşamadığım...ve ya dinlemediğim bildiğim...ve ya ...ve ya...veya.....hiç bilmediğim..
öyle bir çılkı çıkmış ki selam dense neden aramaya başlıyorsunuz ardın da..insanlık bu mu ..güvensizlik ..ve yalınzlık...:((
adam-selam
kadın-selam efendim
adam-nasılsınız
kadın-merci siz nasılsınız.
adam-bende iyiyim.
.....ve peşi peşine gelen sorular..face nin masaj sayfasından...hep aynı diye düşünen kadın ve güzel bir dosluğu yok etmemek adına sabırla beklemeler...kesik kısa net ve sıkıldığını belirten cevaplar vermekte kadın...ama adam ısrarlı..bir farkla kaliteli bir sohbet tarzı var....ve kadın patlıyor dayanamayıp..
-çok üzgünüm efendim ben sohbet etmem ..
hemen gelen cevap
-evet farkındayım sayfanızda da çok ciddisiniz hatt a sizi üzenleri hemen terslemektesiniz..
-ne güzel farkındaysanız iyi akşamlar hem nüfusunuza mı alacaksınz beni de bu kadar özel hayatıma ait sorular sorma cesaretindesiniz....manevi aile aramıyom beyefendi...
gelen bir gülümseme iki nokta ve yarım parantez...
adam-:)
kadın-neden güldünüz beyefendi!
adam-hiç bu tepkinizi tahmin etmiştim..
kadın- ne güzel o halde iyi akşamlar diyeceğimi de biliyorsunuz...hoşçakalın efendim...
uzun bir boşluk zamanı mesaj yok yazılan...10 dakika sonrası ...
adam-ben sizi uzun zaman izledim.ciddisiniz bir bayanın olması gerektiği gibi ve yazımlarınız gerçekleri vurguluyor.öncelikle yazılarınızve iç seslerim dediğiniz kısa ama bir kitap dolusu şiiri cebinden çıkarabilecek şiircikler...kutlarım güzel ve yerindeler...
kadın -tşkkrlr
adam -bu kadar mı..
kadın -ne olmalı begendiniz diye size yalakalık mı etmeliyim..
adam -estağfurullah ama kuru bir teşekkür de az hani....ayrıca muhteşem güzelliğiniz var sıra da..
kadın- buraya geleceği belli olan bir konuşma benim için sıradan ..ben sizin sıradan biri olduğunuzu da söyleyecek kadar cesurum yazımlarım da..ve hşçklınız
uzun bir mesajsız dönem pc de...
adam -bakın burda ki ilişkilerle ilğili düşüncelerinizi biliyorum.ve sizi kutlarım .ben ciddi düşünmekteyim..sizi görmek için izin verirmisiniz...
kadın- beyefendi ben msn falan kullanmam :(
adam hayır reel de..ben düzgün bir adamım..ve sizinle ciddi ilğileniyorum...
....duyda inama bu sanal da:)
kadın üzgünüm efendim hşçklınız..
..ve bunun gibi kendi insanlığını ,dürüstlüğünü adam gibi adamlığını anlatan mesajları kesilmiyor tabiki adamın anlayacağınz gibi...
..ama farklı diye düşünüyor bizim kadınımız..sayfasını inceliyor adamın...duruşu dik yazımları onurlu ve dürüst....en önemlisi de bekarım diyen bir adam ve kendisi de bekar kadının...camiaları uyuyor.......................uzun zaman adamın yazımları kesilmiyor kadından cevap alamasa da....ve birgün kadın....
-peki siz şimdi yalnızmı yaşıyorsunuz..diye yazıveriyor pat diye...
uzunca bir cevapsızlık...
adam -evet ama evlatlarım benimle oturuyor...
bekarım..eşimle ayrıldık....
kadın hata yapmamak adına sayfasını iyice inceliyor adamın...ve özel yazan biri yok sayfada aşkım eşim gibi....demek ki gerçekten bekar diyor kendi kendine....evlatları olabilir benim de var diye düşünse de içinden bir ses adamın durarak fasılalarla yazabilmesinin altında bir şey oldugunu söylüyor....
bunu sorduğun da cevap hazır..evlatlar yanımda biraz şımarıklar...yazamıyorum..
aslında bu üzerinde durulması gereken bir konu...ama nedense o an için es geçilen ..o kadar kendini anlatıp güvendiren bir adama güveniliyor....bunun bedeli ağır olsa da....
......ve buluşulup bir kahve içimi bir pazar günü konuşmak adna randevullaşılıyor...
hayat ta olacak olan oluyor galiba ve başlayan bir ilişki iki bekar insanın hayatın da.ve geçen bir buçuk yıl......özlemle buluşulan ve saatlerce birbirlerinden ayrılamayan iki aşık....
...ta ki......
devam edecek
YORUMLAR
Harikaydı, gerçeklerden bir kesit ve kitabınız olduğunu bilmiyordum, kutluyorumuz sizi.
KARDELEN'NİNİM
..saygı sevgi ve selamla