- 504 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
UÇ UÇ BÖCEĞİM
Hayat
Bir atraksiyonlu haller sendeki.Nedir bu kasıntılar,bir kendini beğenmişlik ukalaca tavırlar.Benim bittiğim yerde sende olmayacaksın zaten.Gel istersen doyasıya sarılalım.Benim burnum yere düştü biliyormusun.Sık şu kaburgalarımı eklemlerinden.Acımazki inan acıttığın anlar kadar.
Gözbebeklerimde ne görüyorsun iyi bak,aşk mı ?
Hadi be sende güldürmü adamı.Ben görmedimki sende hiç, sen nereden göreceksin,nereden bileceksin ?
Hadi itiraf edelim ikimizde hayal kırıklığı yaşadık birbirimizde.Ama en çokta ben , yiğidi öldür hakkını yeme şimdi.Boşverelim ,geçmişte kaldı herşey yinede sevmediğim yanların olmadı dersem çarpılırım vallahi.Zor morsun ama kolayını bulduk seni yaşamanın.Dikleşmeyecekin ...
At kolunu omzuma ağır gelmez ,ağrıttığın anlar kadar.Çek sigaranın ucundan bir fırt sen bir fırt ben .Dumanında başlasın yolculuğumuz.Yine beni uçurup gideceksin nasıl olsa kanacağım hayat sana.Sen durduğun yerde dururken bende bir atraksiyon haller bir kasılmalar bir kendini beğenmişlik bir ukalalık.
Hayat ! bir iğne batır baldırıma ya uyanırım ya uyurum her halükarda mağlubum
YORUMLAR
anlatımı çok güzel bir yazı.keyifle okudum.konusuna gelince gayet iyi sunulmuş.
hayattan ders alan bir gönlün itirafları gibi.
hayat devam ediyor ve yeni ufuklar doğacaktır.
dersini almayanların burnu yeniden sürtecektir.
tebrikler.