GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'E ŞİKAYETİM VAR
SEN Kİ TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN KURUCUSU, BİR DEVLET ADAMI VE ASKER OLARAK BU İKİ DENGEYİ KENDİNDE ÇOK İYİ SAĞLAYAN VE YAŞAM TARZINLA HER ZAMAN BİZLERE ÖRNEK OLAN BİR İNSANSIN. AMA NE VAR Kİ SENDEN SONRA SENİN GİBİ GÖRÜNEN, SENİN FİKİRLERİNİ SÜREKLİ TEMCİT PİLAVI GİBİ ÖNÜMÜZE SÜREN, SENİN GİBİ GİYİNEN, SENİN YAŞAM TARZINI SÜLÜN KUŞUNUN KEKLİĞİN SEKMESİNE ÖZENİR MİSALİ BENİMSEMEYE ÇALIŞAN, VE DE ASLINDA İŞİN KOLAYINI SEÇİP ZOR OLAN KISMINA GELDİĞİNDE GERÇEKTE HİÇ TE SEN GİBİ OLMAYAN İNSANLARDAN SANA ŞİKAYETİM VAR. BU İNSANLAR SENİN FİKİRLERİNİ BENİMSEMİŞ GİBİ GÖRÜNÜP GERÇEKTE İÇ DÜNYALARIYLA TAKKİYENİN DANİSKASINI YAPIYORLAR. SEN MİLLİYETÇİLİK DEDİN; KİME SORSAN HERKES EN KRALINDAN MİLLİYETÇİ. GEL GELELİM ŞEHİTLERİMİZİN HABERLERİ MEDYADA, SANATÇI GEÇİNEN MAGAZİN FROVERLİK YENİ YETMELERİN KIÇI BAŞI KADAR HABER OLMUYOR. ÜLKE DAR BOĞAZDA, KRİZ VAR DENSEDE; DEVLET KADEMELİRİNDE EN BÜYÜĞÜNDEN EN KÜÇÜĞÜNE GÖREVLİ MAKAM SAHİPLERİ MAKAMLARINDA SENİN RESMİNİ ARKALARINDAN HİÇ EKSİK ETMİYOR AMA HEPSİNİN ALTINDA DEVLETİN KESESİNDEN MAKAM ARACI VAR. ÖZEL İŞLERİNDE KULLUNMALARIDA CABASI. HERKES KENDİNİ DÜŞÜNÜYOR. NEREDE SENİN KOMUTANLIK YAPTIĞIN ÇANAKKALE RUHU, NEREDE BÜYÜK TAARRUZ RUHU, SEN BİZLERE ACABA O GÜNLERDEKİ GİBİ SAVAŞMAYI DEĞİLDE ÖLMEYİ EMRETSEN KAÇ KİŞİ GELECEK? BU GÜN SPOR’DA; SENİN İSTEDİĞİN GİBİ ZEKİ, ÇEVİK VE AHLAKLI SPORCU PEK YOK. MİLLİ MÜSABAKALARDA BİZLERİ TEMSİL EDENLER ALACAKLARI PARAYA BAKIYOR. BİZLERİ TEMSİL EDEN BAYAN MİLLİLER, SPONSOR FİRMANIN DESTEĞİYLE NENE HATUN, KARA FATMA GİBİ MİLLİ MÜCADELEDEKİ ANALARIMIZLA AYNI İŞİ YAPIYORMUŞ GİBİ REKLAM EDİLİYOR. KİMİNİN DOSTU VAR. KİMİ ALTINLARI PAYLAŞAMIYOR. SENDEN GEÇİNENLER HER YIL CUMHURİYET BAYRAMLARINDA BU ÜLKEYİ İKİYE BÖLMEK İÇİN MİKSERLİK YAPIYORLAR. BU ÜLKENİN İNANAN İNSANINA KARA ÇALIYORLAR. OYSA Kİ; SEN OKUMAMIŞ MIYDIN BURSADAKİ CUMA HUTBESİNİ, SEN AÇMAMIŞ MIYDIN MECLİSİ MEBUSANI SARIKLI SAKALLI HOCAEFENDİLERLE? BİRDE DEMEZLER Mİ “CUMHURİYETİ YAŞATACAĞIZ” DİYE. ŞU LAFA BAK. SANKİ CUMHURİYET HASTA YATAĞINDA CAN ÇEKİŞİYOR. SANA FATİHA OKUSAK SENİN İÇİN “ O LAİKTİR” DİYOR BİZİ SUSTURUYORLAR. OKUMASAK “ÖLMÜŞLERE FATİHA OKUNMAZ MI” DEYİP KASIT ARIYORLAR. HEM SEN ÖLMEDİNKİ ÖLEN İNSANA FATİHA OKUNUR SEN BİZİM KALBİMİZDE YAŞIYORSUN. 10 KASIMLARDA BAŞKA SENARYOLAR OYNANIYOR. BİZLER SENİN HUZURUNA GELİRKEN HER YERİMİZ ARANIYOR. CEPTEKİ MADENİ PARALAR BİLE ÇIKARTILIYOR. AMA MECZUBUN BİRİSİ GELİP ”SİZLERİ KUR_AN’A DAVET EDİYORUM” DİYEBİLİYOR. ORTADA FOL YOK YUMURTA YOKKEN BU MİLLET İKİYE BÖLÜNÜYOR. 23 NİSANLAR VE 19 MAYISLARDA, YİNE O SANA İNANIYORMUŞ GİBİ GÖRÜNÜP GERÇEKTE NEFİSLERİNİN ESİRİ OLANLARIN OYUNLARIYLA GEÇİYOR. AMA OKULLAR TATİL EDİLİP BAYRAMLAR KALMAYINCA BU ZEVATI KİRAM HER BİRİ BİR YAZLIKTA SAHİLLERDE GÜNLERİNİ GÜN EDİYORLAR. 30 AĞUSTOS GELDİMİ ORDU EVLERİNDE KADEHLER TOKUŞTURULUYOR. ŞEHİT KABRİNDE FATİHA BEKLİYOR AMA ONLAR LAİKLİK VAR DİYİP BUNDANDA SIYRILDIKLARINI SANIYORLAR. KİMİ KENDİLERİNİ SANATÇI ZANNEDENLER EVLENİP ÇOCUKLARINI YURT DIŞINDA DÜNYA YA GETİRİYORLAR. ŞAŞILMAYACAK GİBİ DEĞİL. BİR FUTBOLCUNUN PARMAK ARASI GİYDİĞİ TERLİK GÜNLERCE KONU OLDU. BAZILARI SABAH SPORLARINDA KONDİSYON ÇALIŞIRKEN ELLİRİNİ HAVAYA KALDIRIP HAREKETLERİNİN SONUNDA SENİN İSMİNİ SÖYLÜYORLAR. BUNU DEMEKLE KENDİLERİNİN ATATÜRKÇÜ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORLAR. "Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız, bu kafidir DEMİŞTİN SEN. ONLAR SADECE SENİ GÖRMEYİ. MOZOLEN VE HEYKELİN KARŞISINDA BİR DAKİKALIK SAYGI DURUŞUNDA DURMAYI MARİFET SANIYORLAR. EY GÜZEL İNSAN MADEM BİZ YABANCILAR GİBİ OLCAKTIK, MADEM HER ŞEYİMİZ DIŞ KAYNAKLI OLACAKTI. SEN TÜRKÇE DERKEN, MADEM İNGİLİZCE YAZACAKTI BÜTÜN ESNAF TABELALARI, MADEM HER ŞEY AVRUPAİ OLACAKTI. İNGİLİZ İCADI TELEVİZYONLAR EVİMİZE GİRECEKTİ. BİZ AVRUPA KARŞISINDA KENDİMİZİ ACİZ GÖRECEKTİK MADEM VE BAZEN TÜRKLÜĞÜMÜZLE ONLARA KARŞI UTANACAKTIK NEDEN SAVAŞTIK BİZ. YOKSA SEN BİR HATA MI YAPTIN?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.