- 1471 Okunma
- 5 Yorum
- 2 Beğeni
Bir Sevda Uğruna
Aslı’ydı ismi. Ya da Leyla. Veya Şirin. Ne farkeder ki. Sevmişti bir kez. Ve sevenlerin kaderiydi kavuşamamak sevdiğine. Onca sevda türküleri, yakılan ağıtlar söylenmemişti boşuna. Sevmişti o da. Ve tüketmişti herşeyini bir sevda uğruna.
İsmi Sevda’ydı onun. Yüreği sevdası için çarpar, gözleri sevdalısını arar, her seste onu işitirdi. Kara sevda dedikleri bu olsa gerekti..
Hangimiz böylesine, yürekten yanmadı ki. Kaçımızın düğümlendi boğazında hıçkırıklar. Ve kaçımız başını koyduğunda yastığa, gecenin sessizliğini bu hıçkırıklar boğar. Verilecek en kaçamak cevaptır oysa. Gözüme bişiy kaçtı da... Bir kaçan var. Evet.. Ve bu kaçanın ardında kalan sevgi dolu bir yürek. Can dayanmaz. Ama ne çare. Gönül bu derde düştü bir kere.
Keşke herşey masallardaki gibi olsa. Gönle keder yerine, gökten üç elma düşse. Ve bir sevda uğruna, bir ömür harcanmasa...
z. a. - 31.10.2012
YORUMLAR
SEVGİYİ, AŞKI PAYLAŞIP BÜYÜTMEYENLER, YARIN BÖLÜŞMEKTE GEÇ KALDIKLARINDA HAYATIN DA SONUNA GELİNDİĞİNİ ANLADIKLARINDA HER ŞEY BİTMİŞ OLUR Kİ, O ZAMANDA İŞ İŞTEN GEÇMİŞ OLUR. ARTIK PİŞMAN OLUP KEŞKE DEMENİN HİÇ KİMSEYE, HİÇ BİR YARARI OLMAZ. ÇÜNKÜ KEŞKENİN ÖNCESİ PİŞMANLIK, SONRASI ŞİŞMANLIKTIR. Cahit KARAÇ
Kaçmanın başlangıcı kulsa; Sonu Allah'tır.
Sevgi yaşamaksa; Aşk ölüp ölüp dirilmektir.
Bir Sevda Uğruna
Kaçanlar...
Ardına bakmadan kaçanlar hani...
Bırak kaçsınlar...
Kaçışın sonu yok ki...
Nihayeti olmayan bir Allah'dır...
Bir gün,
onlardan da kaçan çıkacaktır ve
artlarında bıraktıkları acıyı tadacaklardır.
Fazla aldırmamalı...
Hayatın bu şekilde de yaşanabileceğini idrak etmeli...