YORUMLAR
Sayın Hocam,
Umarım bu kalender yargıç hikayesini, tüm yargıçlar okur.
Kurdaleniz yakışmış gene, elinize sağlık.
Satgılarımla.
Kemnur
Kemnur
Ustam ya bağışla da; yargıç görevin başındayken kızını arayıp böyle konuşabilir mı; Bence ara versin ve kızıyla, dilberle görüşüp yeniden salona dönsün ve Dilberinde beratına karar versin yani değil mi?.:)))
Yazınızı Keyfle okuyorum... Ellinize sağlık dilerim.
Kemnur
inci*
Öyle ya da böyle yazınızı okumak keyfli ve çok iyi yazdığınız kesin.
Saygılarımla daima.
45 yıllık dostlarla devre kampındaydık 10 gündür pc yi açamadım dostlarla yeniden beraber olmak çok hoş saygılar sevgiler
Kemnur
Böyle hakim var mı acaba? :)) Yine güzeldi ve beğenerek okudum. Saygılar usta...
Kemnur
Kemnur
AYSE 09
kordalede bulmuş yerini
saygımlasınız iyi geceler
Hiç mahkeme salonunda bulunmadım gerçi ama televizyonlarda gördüğümüz mahkeme salonlarınada benzemiyordu dediğiniz gibi.
İsmail'e konulacak teşhisi çok merak ediyorum. Ayrıca tedavi edilebilir mi acaba? Çiğdem şimdilik kurtuldu, Dilber Cananın yanında girdiği şoktan kurtulabilecek mi? Ve çok şanslı biri olduğunun farkına vararak yaşamını bundan sonra doğru yolda ilerlemek için harcar inşallah.
Sonuca yaklaşıyoruz galiba, inşallah benim istediğim gibi sonuçlanır diyeceğim ama bu bir gerçek hayattan bir örnekti. Bakalım nasıl devam edip son bulacak.
Emeğinize, yüreğinize sağlık. Saygılarımla...
Seher_Yeli S.ZerrinAktaş tarafından 10/31/2012 4:02:58 PM zamanında düzenlenmiştir.