Eski Aşklar
Bir başka güzeldi eski aşklar.Bazen bir gülüş, kimi zaman hoş bir bakış , ateşlerdi kalpleri gizli gizli. sevdalılar sevdalarını bakışarak, gülüşerek işaretleşerek yaşardı. Sonra ortak arkadaşlar girerdi araya yada kibrit kutusu içinde temiz duygularla yazılmış bir kağıt parçası atılırdı bahçeye.Genç kız titreyerek alırdı kibrit kutusunu. Korkardı bir gören olur diye.Etrafına bakarak saklardı eteğine.Heyecandan titreyerek girerdi içeriye okurdu, okurdu. Tekrar tekrar okurdu. Görüşmek yoktu buluşmak haşa. Bakkala giderken komşuya giderken birkaç bakış yeterdi mutlu kalp atışlarına. Evin önünden birkaç kez geçmek sevdiğini candan görmek. Mutlu ederdi seven kalbi.
Çok uzun ve lezzetli geçerdi bu zamanlar.Korkunun ve sevginin birlieşmesinden doyan adrenalin, daha bir coşkulu daha bir heycanlı olurdu. Herşeyde olduğu gibi aşkta da tüketim müsrifliği ahlak erozyonu yaşanmazdı. Bu temiz duygularla yaşamak çok güzeldi çok özeldi çok.
Güler Elmalı
30.10.2012
YORUMLAR
ESKİ AŞKLAR GÜZELDİ BENCEDE.. MASUMİYET VARDI,, ART NİYET YOKTU, TEMİZ DUYGULARDI.. DEĞERİ BİLİNİRDİ.. SAATLERCE ONU BEKLEYE GÖZE ALINIR HA GELDİ GELECEK NE ZAMAN GEÇER ACABA NEDEN HIRS VARDI.. GEÇMİŞ GEÇMİŞTE KALDI... ŞİMDİ ONLAR BİLE YOK... HAYATINDA BAŞKASI VARSA ONUNLA ÇIKARKEN BAŞKASINLA ÇIKIYOR... KONUŞACAK ÇOK ŞEY VARDI TERBİYEM MUSADE ETMİYOR... YÜREĞİNE SAĞLIK ANNEM...