KELEŞ
Adım keleştir benim, sonum kelektir benim. Milyonlarca insanın katiliyim. Savaşların tükenmez silahıyım. Adım keleştir benim, fiyatım beleştir benim.Canın karşısında ne ki değerim?
Rus bilim adamı Kaleşnikof’ un insanlığa attığı en büyük kelektir keleş.Bu bilim adamının adını insanlığa atmış olduğu büyük kelekten dolayı “Keleknikof” olarak değiştiriyorum. Dünyanın en yaygın kullanılan silahı,en uygun olanı, en rahatı. Ölüm bu kadar ucuz işte. Suda ıslanmaz, çamurda paslanmaz.Teklemez kolay kolay, bozulmaz öyle havadan.Değdi mi, götürür hedefi.
İntihar etmesi lazım icat edenin. Bütün keleş mağdurları ve mevtalarının günahı vebali onun boynunadır.Utanması lazım insanlıktan, ölenlerden özür dilemesi lazım. Öz eleştiri iyidir, insanı rahatlatır. Pişmanlıkları alıp götürmez gerçi ama vicdani bir arınma sağlar.
Her türlü anarşist tavrın baş silahı, her türlü terorist hareketin baş silahı.Her türlü savaşın baş silahı.H er türlü kirli oyunun can silahı. Keleşleme daldı insanlar hayatın içine. Keleşe geldik dostlar, keleşe. Bu işte sakatlık var, sakatat bir hayatın sesi geliyor derinden. Silahın insanların güç egolarını tatmin ettiği yalan.Her silah taşıyan biraz katildir, biraz suçludur illegal yollardan.
Kaleşnikof kalleş bir silahtır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.