- 1446 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sensiz sabahlar olmuyor,küsdü günes pencereme dogmuyor
insan ayri kalinca anliyormus anyayi konyayi.Varlik kavgasiymis meger aramizda paylasamadigimiz.Sen varligini, ismini, cismini alipda gidince kavgamiz bitti ,haberin varmi?Giderken kokunu,sesini vede yasama hevesimide birlikde götürdün ama benim haberim olmamis.Megerse yerin evimin bas kösesi,bedenimin sol yaniymis haberin olsun.Gel artik gelll,gelde bu eziyet artik son bulsun.
Telefon aciyorsun sesin cok uzaklardan geliyor sicagini alamiyorum.Sanki hergün ki gibi is yerinden ariyorsun saniyorum ve kendimi kandiriyorum.Hava kararip aksam olunca isden gelecegin vakdi bekliyorum ama sen gelmiyorsun.Hani gelirdinde zile basmadan kendi anahtarinla evimizin kapisini acardin.Cocuklarin;
babaaaaaaaaaaaa,babaaaaaaaa hosgeldin deyince icim rahat ederdi.Gelecegin vakit yaklasinca mutfaga girerdim ve sofrayi hazirlamaya baslardim.Günün verdigi yorgunlukla suratim bir karis;hosgeldin derdim sana.Sende ;nasilsin avrat? diyerek hani beni öperdin ya,iste ben yine mutfakda gelmeni bekliyorum.Vallahi bu sefer suratim bir karis degil,sen gel yeterki gülme krizleri gecireyim.Hosgeldin askim birtanem diyerek boynuna sarilip seni öpeyim.Kizmiyacagim söz istersen bana yine AVRAT! diye bilirsin.Özledim be karagözlüm bana AVRAT ,deyisini.Özledim eve gelisini,cocuklarinla oynayisini,AVRATTTTTTTTT acikdim deyisini.Özledim be sansürüm seni cok özledim.
Daha önceleri ayrilmistik yine ama bu kadar zor gelmemisdi itiraf ediyorum simdi sana.Yemin ederim yataklara düsdüm.Elinden sekeri alinmis cocuk gibi agliyasim var utaniyorum.Cocuklarin önüsüre kendimi birakmak istemiyorum.Yalnizligin yalnizligini yasattin bana alacagin olsun.Böyle birakipda gitmelerin artik son bulsun.Kocasiz sanki dulsun.Yüzüm gülmez,dillerim söylemez oldu.Cay doldurdum bardagima icmeyi unutmusum sogudu.Ekmek aldim elime bogazima dizildi.Ne kötü birseymis bu ayrilik denen ilet iki günde beni bitirdi.Beklemedeyim ve seni bekliyorum.Postacidan gelecek mektup gibisin kapida pencerede seni bekliyorum.Gecmiyor saatler, sen akrep ben yelkovan pesinde geziyorum.Yok böyle bir aci sen yoksun,sesin yok diye deliriyorum.
Gitmek kolaydir cekip gidersin.Ya arkanda birilerini gözü yasli birakmak ne demek bilirmisin sevdigim?Sensiz sabahlar olmuyor oglumuzu yatagima aldim.Korkuyorum sensizlikden onu bagrima senden bir parca diye basiyorum.Misil misil uyuyor koynumda sicagini aliyorum.Üsümüyorum korkmuyorum cünkü senin hayalinle oglumun varligiyla kendimi avuturoyrum.icin rahat olsun birtanem seni sen olmasanda evimizde yasatiyorum.Gitmeden önce giydigin geceligi cikartmadim yatagimizdan.Gelipde yenisini giymeni bekliyorum.Kokun sinmis üzerine en son giydigin elbiselerini yikamadim camasir sepetinde bekletiyorum.Sen kokuyor odamiz ,parfümlerine ,tras kremlerine bakip teninin kokusunu hissediyorum.Of cekip sensizligi yüregime hapsediyorum.Cik artik cik yüregimden cikda kapima gel.Gelip beni yine eskisi gibi sev.Dola kollarini boynuma sicagini sicagima ver.
Sevdamidir yoksa bagimlilikmidir? bilemedim.Yer etmissin yüregimde senin varligini ben cok sevdim.Seninle aglar seninle gülerdim.Bu ayriligi ben dilememisdim.Bir sevda düsmüsdü yüregine seni alip benden uzaklara götüren.Giderken arkandan; cabucak geri gel ,diyerek dualar ettiren.Gitmeliydin ve gittin sözüm yok gidisine.Canimi veririm o tatli tatli karagözlerinin gülüsüne.Ebedi olmasin ayriligimiz biz cabucak kavusalim.Elele kolkola yine mahallemizin sokaklarindan savusalim.Sen bana; AVRAT ,de bende sana;herif, deyim gel artik gel seni eskisindende cok seveyim.Sen gel bayram bir kez daha gelsin evimize.Birlikde ayni sofraya oturalim. Güle oynaya sohbet edip konusalim.Biliyormusun koltukda uzanipda televizyon izleyisini özledim.Hani hep kizardim ya; anca haber bak sanki ne olacaksa! haber bakmanida özledim.Kumanda elinde televizyon önünde horlayarak uyuyusunu bile özledim.Erkenden televizyonumuz kapandi.O bile dayanamadi sensizlige haberler sensiz kaldi.Gecenin bir yarisi kiza kiza seni zorla uyandirip yatagimiza götürmeyi özledim.Freni patlamis kamyon gibi viraji alamayip yataga devrilir gibi atlayisini özledim.Özledim be karagözlüm özledim seni ve seni sen yapan herseyini özledim.
Az kaldi son bulacak seni sensiz yasamalar.Mutlu olacak sen gelince bütün aksamlar.Korkmayacak karanliklar sen gelince odam aydinlanacak.Günes desem degilsin,seni bana kavusduran yollar önünde saygiyla egilsin.Sen benim canim, sen benim askim,sen benim sevgilimsin.Gel artik gel birtanem gönül bahceme kis gününde bahar gelsin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.