KÖTÜ BİR RÜYA
Dar ve uzun bir sokaktayım....Koşuyorum.Kan ter içinde,soluk soluğayım.Bir gölge kovalıyor beni,durmazcasına.......Tükeniyorum, nefes nefeseyim....Gökyüzünden kan damlıyor üzerime..Duvarlar uzuyorve daha çok uzuyor...
Dar ve uzun bir sokaktayım.....Gözyaşlarımı dudağımda, yüreğimde hissediyorum....bilmediğim bir şey, bir gölge kovalıyor beni...Korkudan titreyen bedenim, yorulmuş, bitkin halde..AMA durmuyoryine, feryat edercesine herşeye ......düşe kalka koşuyor....
Duracak gibi hızlı ve daha hızlı çarpan kalbim , kanayan yüreğim ..... Durmaksızın kaçıyor , kaçıyor ve kovalanıyor..Bitiyorum.!!...Herşeyi herşey gerçek gibi yaşıyorum......................VE............
Çığlık çığlığa yatağımda..Hiçbir şey anlayamadan..Sonu gelmeyen bu rüyadan..bir kez daha uyanıyorum...Kan ter içinde...Bu anlam veremediğim sıkıntılı, çaresiz rüyada..........Anlam vardır diye belki düşündüm..... Düşündüm kaç defa .Her gece ve her gece aynı rüyaları görmek korkutuyordu beni.Yalnızlığa itiyordu.Dört duvar hayaletler gibi üzerime geliyordu o zaman..Daha çok korkuyordum...............
Delirir gibi oluyordum .!! .......... ben sussam, içimdeki sesler, beynimdeki düşünceler susmuyordu..
Anlatacak, söylenecek o kadar söz varken kalbimde..Konuşmam lazımken, susuyordum....ve yine. susuyordum...konuşursam kötü bir şey olacakmış gibi........
akıtmadan gözyaşlarımı, kanayan yaramı kurcalarcasına, ... korkarak susuyordum....!!!!!